فروش بی نظیر محصولات دیور به خاطر هالیوودی مشهور
کد خبر: ۱۹۷۱۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کمپانی مشهور ارایشی "دیور " از فیلم‌ها و عکس‌های مختلف جانی دپ هنرپیشه جنجالی برای تبلیغ محصولاتش استفاده می‌کند. بعد از حکم دادگاه جانی دپ و محکوم شدن وی فروش محصولات آرایشی دیور که بر روی آن‌ها عکس جانی دپ هست با ۲۳ درصد فروش بیشتر مواجه شد.

استفاده کمپانی مشهور آرایشی از عکس های جانی دپ

استفاده کمپانی مشهور آرایشی از عکس های جانی دپاختصاصی «تابناک با تو»؛ کمپانی مشهور ارایشی "دیور " از فیلم‌ها و عکس‌های مختلف جانی دپ هنرپیشه جنجالی برای تبلیغ محصولاتش استفاده می‌کند. بعد از حکم دادگاه جانی دپ و محکوم شدن وی فروش محصولات آرایشی دیور که بر روی آن‌ها عکس جانی دپ هست با ۲۳ درصد فروش بیشتر مواجه شد.

استفاده کمپانی مشهور آرایشی از عکس های جانی دپ

طرفداران متعصب وی به نشانه طرفداری از این هنرپیشه این اجناس را خریداری کردند وهشتک‌ی به نام "عدالت برای جانی دپ "راه انداختند؛ و برای دفاع از او محصولاتی را که او آن را تبلیغ می‌کند را خریداری کردند. از سال ۲۰۱۵ عکس‌های جانی دپ بر روی محصول افترشیو و عطر‌های مختلف دیور هست.

در آگهی جدیدی تبلیغاتی این شرکت جانی دپ را در حال نواختن گیتار نشان می‌دهد او در این فیلم تبلیغ عطر suavage را میکند این عطر از پرفروش‌ترین عطر‌های مردانه اخیر می‌باشد.

استفاده کمپانی مشهور آرایشی از عکس های جانی دپ

گفته می‌شود که فیلم تبلیغاتی اخیر سر و صدای بسیاری برانگیخته است، چون کلمه suavage در زبان انگلیسی به معنی وحشی است و جانی دپ در این فیلم تبلیغاتی، به لباس و هیئت سرخپوستان در آمده است و مخالفان ان معتقدند که دران اشاره تلویحی به وحشی بودن سرخپوستان شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زن ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
1
sauvage کلمه‌ای فرانسوی است و علاوه بر وحشی به معنی شیفته و دیوانه هم هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
1
تو دنیای هالیوود دعوای این زوج عجب سرو صدای راه انداخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار