ستاره‌های سرشناسی که با والدین خود رابطه خوبی ندارند
کد خبر: ۱۹۷۱۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
سوپراستار‌ها ممکن است ثروتمند و مشهور باشند، ولی این بدان معنا نیست که ستارگان مشهور مشکلی در روابط شان با والدین خویش نداشته باشند. دلایل بسیاری برای اینکه ستارگان مشهور با والدین خود رابطه خوبی نداشته باشند وجود دارد؛ از مهم‌ترین آن‌ها، جدایی شان از خانواده و رفته‌رفته غریبه شدن با آنهاست.

ستاره‌های سرشناسی که با والدین خویش رابطه خوبی ندارنداختصاصی «تابناک با تو»؛ سوپراستار‌ها ممکن است ثروتمند و مشهور باشند، ولی این بدان معنا نیست که ستارگان مشهور مشکلی در روابط شان با والدین خویش نداشته باشند. دلایل بسیاری برای اینکه ستارگان مشهور با والدین خود رابطه خوبی نداشته باشند وجود دارد؛ از مهم‌ترین آن‌ها، جدایی شان از خانواده و رفته‌رفته غریبه شدن با آنهاست. دلیل دیگر درگیری‌هایی است که آن‌ها به علت حرف‌های خود در دادگاه دارند.

از این میان، چند سوپراستار درباره روابطشان صحبت کرده اند که با هم نظریات آنان را در اینجا می‌خوانیم.

مگان مارکل و پدرش

ستاره‌های سرشناسی که با والدین خویش رابطه خوبی ندارند

این دو قبل از ازدواج مگان رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی داشتند، مگان عاشق پدرش بود؛ اما رابطه آن‌ها مانند هر پدر و دختری فراز و فرود بسیاری داشته است که بعد از دخالت‌های ژورنالیست‌ها در زندگی شخصی پدر مگان، رابطه آن‌ها نیز خراب شد، به خصوص بعد از انتشار عکس‌های جنجالی؛ عکس‌هایی که پدر مگان را در حال پرتاب کردن آشغال از ماشین به بیرون و نوشیدنی به دست در حال رانندگی نشان می‌داد.

پس از انتشار این عکس‌ها مگان گفت که پدرش به خاطر مشکل سلامتی در جشن عروسی وی شرکت نخواهد کرد. بعد از این موضوع پدر مگان در نامه‌ای به وی نوشت که: من انسان هستم چند بار باید این موضوع را بگویم که متاسفم! دلم می‌خواهد با شما یک عکس بیندازم تا به دنیا نشان بدهم. اما پدر وی تمامی نامه‌های خصوصی رد و بدل شده دختر و پدری را منتشر نمود و این پایان رابطه آن‌ها را رقم زد.

دومین ستاره سرشناس در این لیست، متیو مکانهی Matthew McConaughey است

ستاره‌های سرشناسی که با والدین خویش رابطه خوبی ندارند

این هنرپیشه در مورد روابط با مادرش در "برنامه صندلی داغ " گفت: من هفته‌ای یک بار با مادرم به گفتگو می‌نشستمو بعضی اوقات به او تلفن می‌کردم؛ اما احساس می‌کردم که این گفتگو بیشتر از اینکه با مادرم باشد، با یکی از طرفداران هنری است. در این گفتگو‌ها وی از من درباره برنامه‌های آینده ام می‌پرسید. آن زمان من در وضعیت روحی بودم که می‌خواستم میان زندگی‌ام و وجهه هنری ام هماهنگی و بالانسی برقرار کنم.

من در مورد مسائل و برنامه هایم با مادرم صحبت می‌کردم؛ اما صحبت‌های خصوصی من و مادرم، در اخبار چند روز بعد درج پیدا می‌کرد. مادر وی در پاسخ به اعتراضش گفته بود: «فکر نمی‌کردم متوجه بشوی.» این هنرپیشه مشهور بدین خاطر ۸ سال است که رابطه‌اش را با مادرش قطع کرده است!

ستاره‌های سرشناسی که با والدین خویش رابطه خوبی ندارند

Marial Carey نفر بعدی است که در مورد روابط خود با والدینش صحبت کرده و بر این باور است که مادرش به شدت به او و موسیقی پاپ حسادت می‌کند، چون مادر او خواننده اپراست و همیشه به او می‌گفته که اگر روزی بتوانی نیمی از موفقیت‌های من را هم کسب کنی، باید بسیار خوشحال باشی.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
2
خ خ خ
مادرش با تحقیرش باعث موفقیتش شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
6
چه بد که نظراتی اینچنین راجف به پدر و مادرشون دارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
3
مادری که برنامه های هنری پسرش رو لو میداده والا نوبره
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
هر علتی یه معلولی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار