واکسن فایزر به نقاط مختلف جهان ارسال می شود
کد خبر: ۱۹۷۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 28    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
شرکت های هواپیمایی آمریکا واکسن کرونا ویروس فایزر را به انبارهای مختلف در جهان حمل می‌کنند.

شرکت های هواپیمایی آمریکا واکسن کرونا ویروس فایزر را به انبارهای مختلف در جهان حمل می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال، با استناد به منابع آگاه از وضعیت، یونایتد ایرلاینز حمل واکسن ویروس کرونا فایزر را به کشورهای مختلف آغاز کرده است.

سازمان غذا و دارو آمریکا، FDA، در حال بررسی واکسن فایزر در کنار سایر موارد است و ممكن است این واكسن و سایر واكسن ها را تا اواسط دسامبر تأیید كند. در همان زمان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت که این واکسن می تواند از اوایل دسامبر در دسترس باشد. دسترسی گسترده ای به واکسن هنوز وجود نخواهد داشت - در ابتدا برنامه ریزی شده است که کارکنان بهداشتی و آسیب پذیرترین افراد واکسینه شوند.

به گفته این روزنامه، طرح توزیع واکسن فایزر شامل انبارهایی در ایالت میشیگان و بلژیک و همچنین انبارهایی در مراکز توزیع در ویسکانسین و آلمان است. این روزنامه می گوید، ده ها هواپیما در حال حاضر روزانه صدها پرواز با واکسن انجام می دهند.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا به روزنامه گفت که از اولین محموله های گسترده واکسن پشتیبانی می کند و در حال کار بر روی حمل و نقل ایمن است.

به گفته این روزنامه، یونایتد از سازمان تنظیم مقررات خواسته است تا یخ خشک بیش از حد معمول حمل کند تا واکسن در دمای بسیار پایین نگه داشته شود. روزنامه نوشت: به یونایتد اجازه داده شد حداکثر 15000 پوند (تقریبا 7 تن) یخ خشک حمل کند که این پنج برابر بیشتر از حد معمول است.

فایزر واکسن را خود از طریق کانال های خود توزیع می کند.

وال استریت ژورنال خاطرنشان می کند که شمار دیگری از شرکت های هواپیمایی مسافربری و باری در حال آماده سازی برای حمل واکسن هستند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
3
لعنت بر سازنده این ویروس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار