تکذیب تبدیل هتل‌ها به نقاهتگاه بیماران کرونایی
کد خبر: ۱۹۷۰۶۸
تاریخ انتشار: 2020 November 28    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهان گردی خبر تبدیل هتل‌های ایران گردی و جهان گردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی، به نقل از دبیر جامع هتل داران ایران را تکذیب کرد.

شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهان گردی خبر تبدیل هتل‌های ایران گردی و جهان گردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی، به نقل از دبیر جامع هتل داران ایران را تکذیب کرد.

دیروز خبرگزاری مهر خبر از ورود نهادها برای در اختیار قرار دادن هتل‌ها به طرح جداسازی بیماران داد که خبرآنلاین هم آن را بازنشر کرد. در پی انتشار این خبر، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در نامه‌ای به خبرآنلاین در این باره توضیحاتی داده است که در زیر می‌خوانید:

یادداشت مورخ 1399/9/7 با تیتر "ورود نهادها برای در اختیار قرار دادن هتل ها به طرح جداسازی بیماران" توضیحات زیر وفق قانون مطبوعات در اسرع وقت در همان صفحات برای روشن گری افکار عمومی، منتشر شود:

شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهان گردی خبر تبدیل هتل های ایران گردی و جهان گردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی، به نقل از دبیر جامع هتل داران ایران را تکذیب میکند.

گفتی است اجراسازی چنین طرحی نیاز به ساخت و مهیاسازی بستری از قبل دارد که گروه هتل های ایران گردی و جهان گردی چنین برنامه ریزی برای تبدیل اقامتگاه های این مجموعه به نقاهتگاه را از پیش انجام نداده است و امکانات این موضوع را نیز ندارد.

لازم به ذکر است، هرگاه بنابه شرایط اضطراری چاره‌ای جز تبدیل هتل‌های ایران گردی و جهان گردی به نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی نباشد، بی شک این گروه هتل داری با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری به این طرح خواهد پیوست.

هم اکنون نیز در حال هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا پس از فروکش کردن این ویروس برنامه سفر خانواده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی سراسر کشور توسط شرکت سفر کارت ملی را اجرایی کرده و میزبان این عزیزان در هنل های ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور باشیم.

قطعا اخبار مربوط به تصمیمات ستاد مذکور در رابطه با تبدیل شدن هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به نقاهتگاه، بیش از همه توسط این گروه هتلداری اعلام و منتشر خواهد شد. این گروه هتلداری تنها مرجع رسمی برای اعلام این خبر است.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار