دستگیری زن سگ‌آزار در کرمانشاه
کد خبر: ۱۹۷۰۵۶
تاریخ انتشار: 2020 November 28    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبرداد که اقدام به آزار سگ های ولگرد می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبرداد که اقدام به آزار سگ های ولگرد می کرد.

شهرام کرمی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن زنی اقدام به شلیک گلوله به سمت یک سگ می‌کند، اظهار کرد: انتشار این فیلم منزجر کننده که عملی غیراخلاقی، خلاف انسانیت و شرع مبین اسلام بوده، جریحه دار شدن افکار عمومی را به دنبال داشت.

وی افزود: در این راستا، دستگاه قضائی استان دستور شناسایی و دستگیری این زن حیوان آزار را صادر کرد تا به شکلی قاطع برخورد قانونی با او صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بیان کرد: پس از شناسایی این زن و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که او سابقا نیز تلاش‌هایی برای اعدام چندین سگ ولگرد داشته که با دخالت همسایگان تلاشش ناکام مانده است.

کرمی ادامه داد: این زن در آخرین اقدامش با تفنگ یک سگ را مورد هدف قرار داده و با شلیک گلوله آن را مجروح می‌کند و از اقدام خود نیز فیلمی گرفته و در فضای مجازی پخش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این زن امروز (۸ آذر) با تلاش اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضائی شناسایی و پرونده قضائی برای او تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: سگی نیز که توسط این زن مجروح شده بود، تحت مداوا قرار گرفته و طبق نظر دامپزشکان وضعیت مساعدی دارد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار