پایان همه‌گیری کرونا از زبان پیشگوی شیوع کرونا
کد خبر: ۱۹۷۰۱۷
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
پیشگویی که مدعی است نزدیک به ۲ سال قبل از پیدا شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا، این همه گیری را پیشگویی کرده بود، پیش بینی خود از سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده است. نیکولاس اوجولا که می‌گوید شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را هم پیش بینی کرده بود، در سال ۲۰۱۸ ادعا کرده بود...

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید«تابناک باتو» ـ پیشگویی که مدعی است نزدیک به ۲ سال قبل از پیدا شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا، این همه گیری را پیشگویی کرده بود، پیش بینی خود از سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده است.

نیکولاس اوجولا که می‌گوید شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را هم پیش بینی کرده بود، در سال ۲۰۱۸ ادعا کرده بود مصیبتی از جنس «آنفلوانزا» بر دنیا حاکم خواهد شد و حالا می‌گوید این پیش بینی او از شیوع کرونا بوده است.

این مرد ۳۵ ساله‌ی اهل لندن همچنین مدعی است اعتراضات جهانی را دیده بود – و حالا آنچه که در سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد را دیده است.

نیکولاس که یک درمانگر با شیوه‌ی بازگشت به زندگی قبلی، متخصص هیپنوتیزم و منجم پیشگو است می‌گوید: «بعضی از الهاماتم عیناً اتفاق می‌افتند. بقیه نمادین ترند و نیاز به تفسیر دارند، تقریباً مثل یک خواب که پیام‌های پنهانی در خود دارد.»

«یکی از چیز‌هایی که امسال از من زیاد پرسیده اند ویروس کرونا است. من الهاماتی دارم که نشان می‌دهند بعد از سال نوی میلادی وضع به ثبات می‌رسد و آمار ابتلا تا بهار به یک حد قابل کنترل می‌رسد.»

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

«اما پیش بینی من این است که وحشت و محدودیت‌های ناشی از ویروس تا سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا خواهد کرد.»

نیکولاس معتقد است در زندگی‌های قبلی اش، یک ملکه مصری و یک شیر بوده است.

او می‌گوید اولین بار در کودکی به قدرت پیشگویی خود پی برد و اولین تجربه‌ی واقعاً قدرتمندش را در سن ۱۷ سالگی داشت.

او که هنوز هم قادر به توضیح اتفاقی که رخ داد نیست، می‌گوید: «تقریباً یک تجربه‌ی خروج از بدن داشتم و توانستم بسیاری از زندگی‌های قبلی ام را ببینم. با عقل جور در نمی‌آید، اما می‌دانم چیزی که دیدم خودم بود در یکی از زندگی‌های قبلی ام.»

«هزاران زندگی قبلی داشته ام. یک ملکه مصری بودم، یک خدمتکار، یک معلم در انقلاب فرانسه، یک آهو، یک شیر و حتی در کهکشانی دیگر زندگی کرده ام.»

نیکولاس به قدری تحت تأثیر این تجربه قرار گرفت که برنامه اش برای تحصیل در رشته‌ی تاریخ و اقتصاد در دانشگاه را کنار گذاشت و تصمیم گرفت یک درمانگر با شیوه‌ی بازگشت به زندگی قبلی شود.

او ادعا می‌کند از آن زمان مرتب به او الهام می‌شود که بعضی از این الهامات در خواب اتفاق می‌افتند و بقیه وقتی مشغول کار‌های معمول روزانه است، یکباره به سراغش می‌آیند.

او معتقد است این موهبت به او کمک کرده برخی از مهم‌ترین وقایع دوران اخیر را پیش بینی کند.

نیکلاس می‌گوید: «در سال ۲۰۱۸ کلمه آنفلوآنزا به من الهام شد. در ذهنم ماند، چون از این کلمه استفاده نمی‌کنم. در زندگی روزمره اگر درباره اش حرف می‌زدم، فقط می‌گفتم فلو [کوتاه شده‌ی آنفلوآنزا که در زبان انگلیسی رایج است].»

«یک مصیبت جهانی دیدم که ربطی به گوشت یا دام داشت. کرونا را با آنفولانزای اسپانیایی مقایسه می‌کنند و بعضی‌ها فکر می‌کنند منشأ آن یک بازار فروش حیوانات وحشی در ووهان چین بوده.»

«شکست دونالد ترامپ را هم پیش بینی کردم. انتخابات آمریکا خیلی تنگاتنگ بود به خاطر همین وقتی در نهایت بایدن پیروز شد خیلی سوررئال بود که دیدم الهامی که به من شده بود به واقعیت پیوسته.»

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

این پیشگو همچنین معتقد است الهامی که در سال ۲۰۱۹ درباره‌ی اعتراضات جهانی به او شده بود تا حدی به جنبش «جان سیاهپوستان مهم است» مربوط می‌شود.

اما فقط وقایع مهم جهانی نیستند که نیکلاس ادعای توانایی پیش بینی آن‌ها را دارد. او می‌گوید تصویر یک لباس به شکل کاپ کیک را هم دیده بود و مصرانه معتقد است که آن در واقع لباس آریانا گرانده، خواننده‌ی مشهور در مراسم جوایز گرمی سال ۲۰۲۰ بود که سوژه‌ی شبکه‌های اجتماعی شد.

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

نیکلاس می‌گوید: «تصویری که از اعتراضات دیدم حالا اهمیت زیادی پیدا می‌کند، چون امسال در سرتاسر دنیا مردم به خیابان‌ها آمدند، به پا خواستند و اعتراض خود را فریاد زدند.»

«جان سیاهپوستان مهم است جنبش بزرگی شده، اما اعتراضات دیگری هم در دنیا بوده، مثل آن‌هایی که در فرانسه و نیجریه رخ دادند.»

«یک چیز دیگر که قبل از سال ۲۰۲۰ دیدم یک بیمارستان بود که در شعله‌های آتش می‌سوخت. آن زمان فکر کردم معنایش یک آتش واقعی است، اما حالا فکر می‌کنم شاید تصویری نمادین از وضعیت کادر درمان بوده که ویروس آن‌ها را فرسوده کرده.»

«یک الهام هم درباره‌ی جنگ جهانی سوم داشتم، اما شاید نه جنگ بین کشورها، بلکه جنگ علیه ویروس کرونا بود.»

نیکلاس حالا پیش بینی‌هایی از سال ۲۰۲۱ دارد. او می‌گوید الهاماتی درباره‌ی ناآرامی‌های مدنی داشته و ادعا می‌کند اعتراضات جهانی تا ۲ تا ۳ سال دیگر ادامه خواهد داشت.

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

او یک مهاجرت عظیم مردمی را هم پیش بینی می‌کند و می‌گوید همزمان هزاران نفر در کشور‌ها مهاجرت خواهند کرد.

نیکلاس اینگونه توضیح می‌دهد: «مردمی را می‌بینم که برای داشتن یک زندگی بهتر به جایی می‌روند، تقریباً مثل یک مهاجرت دسته جمعی. در مورد چند صد نفر صحبت نمی‌کنم – منظورم هزاران نفر است.»

او همچنین می‌گوید زبانه کشیدن یک آتش را در نیویورک و برای ۳ تن از سلبریتی‌های تراز اول هالیوود غم و دل شکستگی دیده.

نیکلاس می‌گوید: «دائم کلمات “تام کروز” و “دل” به من الهام می‌شود. شاید عیناً اتفاق بیافتد و او دچار مشکلات قلبی شود یا شاید هم استعاره‌ای باشد و او درگیر یک شکست عشقی یا چیزی شبیه به آن شود.»

«برای ناتالی پورتمن و کیم کارداشیان هم اندوه عشقی می‌بینم. کسی چه می‌داند، شاید از کانیه وست جدا شود.»

برخی از الهامات امیدوار کننده‌تر نیکلاس انتشار جلد دیگری از کتاب هری پاتر و سوژه شدن یک بیسکوییت دایجستیو در شبکه‌های اجتماعی به دلایلی است که هنوز برای او مشخص نیست.

او همچنین پیش بینی می‌کند اتفاقات بزرگی برای خاندان سلطنتی بریتانیا به ویژه مگان مارکل رخ دهد.

نیکلاس اینگونه توضیح می‌دهد: «به من الهاماتی می‌شود از مگان مارکل که جایی در برابر دوربین حاضر می‌شود، یک جور مصاحبه‌ی افشاگرانه انجام می‌دهد و راز‌هایی را درباره‌ی خاندان سلطنتی برملا می‌کند.»

با این حال، نیکلاس پیش بینی‌های هراس آوری هم دارد.

نیکلاس می‌گوید: «چندین الهام هولناک داشته ام. یکی از رهبران مرد دنیا به قتل می‌رسد. نمی‌توانم ببینم کیست، اما حس می‌کردم این اتفاق دنیا را به لرزه درمی آورد. مسلماً امیدوارم که محقق نشود.»

«یک الهام هم به من شده درباره‌ی یک نشست جهانی که یک رسوایی جنسی آن را مختل می‌کند، و افزایش فعالیت سیاسی احزاب راست افراطی به خصوص در اروپای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا، و فوران یک آتشفشان که منجر به تغییرات اساسی آب و هوایی می‌شود.»

«کلمات “آنفولانزای خوکی” هم به من الهام شده و تصاویری از وحشت جمعی دیده ام. فکر نمی‌کنم ویروس دیگری باشد، ولی با توجه به اتفاقاتی که امسال افتاده می‌توانم تصور کنم که واکنش به آن اغراق آمیز باشد.»

او می‌گوید وقتی الهامی به او می‌شود – به خصوص الهامی که از وقوع رویدادی جالب توجه حکایت داشته باشد – ساکت کردن بخش منطقی مغزش دشوار است، چون دائم سعی می‌کند از چیزی که دیده سر در آورد.

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود از زمان پایان همه‌گیری می‌گوید

او علیرغم پیش بینی هایش تأکید دارد که آدم خاصی نیست، بلکه معتقد است همه‌ی ما همین توانایی‌ها را داریم، اما شک و تردید مانع از اعتماد به آن‌ها می‌شود.

نیکلاس می‌گوید: «تن‌ها کاری که من می‌کنم این است که به چیزی که همه‌ی ما از آن برخورداریم سر و سامان می‌دهم، اما فکر می‌کنم همه‌ی ما آن حس ششم را در وجودمان داریم.»

«مردم چیز‌های کوچکی مثل دانستن اینکه قرار است تلفن زنگ بزند یا بر حسب اتفاق خبر بدی دریافت کنند را به حساب نمی‌آورند. اما اگر بتوانید از آن چیز‌هایی که در زندگی امروزی حواس ما را به خود پرت می‌کنند، دوری کنید، شاید بتوانیم درک عمیق تری پیدا کنیم.»

نیکلاس می‌گوید با وجود اینکه بار‌ها از او خواسته شده، اما تأکید دارد که یک کاری که قادر به انجامش نیست پیش بینی شماره‌های لازم برای برنده شدن در قرعه کشی‌ها است.

او می‌گوید: «خیلی‌ها هستند که فکر بازی دارند و کنجکاوی زیادی نسبت به کاری که انجام می‌دهم دارند، اما مسلماً دچار شک می‌شوند. آن‌ها چیز‌هایی می‌گویند مثل اینکه پس چرا نتیجه‌ی قرعه کشی را پیش بینی نمی‌کنم.»

«اما من کنترل الهاماتم را ندارم و برنده شدن من در قرعه کشی هیچ دردی از دنیا دوا نمی‌کند. به علاوه در تقدیر همه نیست که میلیونر شوند.»

«من خودم آدم شکاکی هستم و سعی می‌کنم هر دو روی سکه یعنی منطق و پیشگویی را ببینم. گرچه در هر صورت من با کارم به کسی صدمه نمی‌زنم پس شکاک‌ها بدانند که من مشتاق و آماده‌ی به چالش کشیده شدنم.»

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
2
13
الکی میگه..............
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
5
جان من، در مورد من چیزی دیدی؟
مثلا من خیلی پولدار شوم و یا ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
10
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
10
چرندیات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
13
یک نیمه دیوانه پیدا شده شما هم گزارش بنویس!
خرافه پرستان هم هورا بکشند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
13
ماریجوانا تو انگلیس هم آزاد شده ؟
ناشناس
|
Qatar
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
11
من رو بگو كه نصفشو خوندم !!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
2
16
اگه راست میگه یک پیشگو هست، قیمت مرغ را درایران پیش بینی کند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
من در مورد قیمت مرغ ی چیزای بهم الهام میشه.مثلا عید نوروز امسال 50هزار تومن میشه.فقط نمیدونم چرا 80میلیون هم وطنم خودم هم همین حس رو دارند.داره بهم الهام میشه جو بایدن بیاد سر کار چون دموکراتها با هوش تر از جمهوری خواهان هستند دلار 50هزار تومن رو رد میکنه.تهش تو ذهنم کلمه علی برکت الله تکرار میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
6
یه شیاد عوضی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
4
12
تابناک خداوکیلی اینهایی رو که می نویسی خودتون می خونید؟
ناشناس
|
Israel
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
3
9
همه یک طرف ‌اون ملکه مصر بودن هم یک طرف ..

تقریبا این حس را من هم دارم که در گذشته یک شاهزاده بزرگ بودم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
10
اراجیف
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
11
اینا را منم بلدم
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
5
اگه راست میگی بگو قیمت یک ساعت دیگه مرغ چنده؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار