پخش سریال دیده‌نشده‌ی پورحسینی از ۱۵ آذر
کد خبر: ۱۹۷۰۰۵
تاریخ انتشار: 2020 November 27    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
رئیس صدا و سیما درباره پرویز پورحسینی نوشته که نقش‌های او از یاد مخاطبان نمی‌رود. البته تکلیف "بیگانه‌ای با من است" هم روشن شد و از ۱۵ آذر روی آنتن می‌رود.

رئیس صدا و سیما در پیام تسلیت درگذشت پرویز پورحسینی تأکید کرده است که نقش‌های "پورحسینی" از یاد مخاطبان نخواهد رفت. او نوشته است:"کرونا باز هم کام همه ما را تلخ کرد و عزیزی دیگر را از ما گرفت. پرویز پورحسینی از هنرمندان خلاق، پیشکسوت و بااخلاق بود که نقش‌آفرینی او در آثار نمایشی مختلف، به‌ویژه سریال‌های تلویزیونی مورد علاقه مردم، نام و تصویرش را برای همیشه ماندگار کرده است.

پخش سریال دیده‌نشده‌ی پورحسینی از ۱۵ آذر

حضرت زکریای سریال «مریم مقدس (ع)»، میثم تمار سریال "مختارنامه" با آن صحنه ماندگارش در مسجد کوفه و بابا اسماعیل سریال "بچه مهندس"، هیچ‌گاه از یاد مخاطبان این سرزمین نخواهد رفت.

درگذشت آقای پورحسینی را به خانواده آن مرحوم، مردم هنردوست و همکارانش تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند تعالی برای آن هنرمند اخلاق‌مدار علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم."

سریال "بیگانه‌ای با من است" از شنبه 15 آذرماه پس از سریال "از سرنوشت3" روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. تصویر فوق مربوط به آخرین نقش‌آفرینی زنده‌یاد پرویز پورحسینی در این سریال است.

پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بامداد امروز جمعه 7 آذرماه بر اثر ابتلا به کرونا و در سن 79 سالگی چشم از جهان فروبست.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار