زوج معروف هالیوود در خانه مجلل و همسایگی با چهره‌های سرشناس
کد خبر: ۱۹۶۸۹۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 28    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
اورلاندو بلوم و کیتی پری با خرید این ملک در مونتسیتو به باشگاه گسترده مالکان مستقل و فوق العاده خصوصی ملحق می‌شوند، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق یک راهپیمایی بسیار طولانی به محل سکونت خود دسترسی پیدا کنند که دو طرف آن توسط درختان بلند بلوط احاطه شده‌است. ویلا‌ها و خانه‌های مونته سیتو در سال ۲۰۲۰ با کاهش قیمت روبرو شدند.

زوج معروف هالیوود و همسایه‌های جدیدشان

زوج معروف هالیوود و همسایه‌های جدیدشاناختصاصی «تابناک با تو»؛ به تازگی اورلاندو بلوم، بازیگر بریتانیایی و نامزدش کیتی پری، خواننده پاپ آمریکایی، خانه ای مجلل در منطقه گران مونته‌سیتو در سانتا باربارا ، کالیفرنیا را با قیمت 14 میلیون و 200 هزار دلار خریداری کرده اند.

این زوج مشهور ، اورلاندو بلوم و کیتی پریدر  ماه اوت گذشته از تولد دختر اولشان، دیزی داو استقبال کردند.

 

خانه مجلل 8 هزار و 900 متری

این خانه مجلل که با دیوارها و حصار احاطه شده است در زمینی وسیع که حدود 8 هزار و 900 متر برآورد  شده، ساخته شده‌است. زوج اورلاندو بلوم و کیتی پری و دختر تازه متولد شده آنها: «دیزی داو» در محوطه مونته‌سیتو در سانتا باربارا  کالیفرنیا، در همسایگی مهمترین ستارگان هالیوود ، از جمله: « اپرا وینفری»، «راب لو» ، زوج سلطنتی، دوشس ساسکس  پرنس هری و همسرش مگان مارکل و پسر 17 ماهه آنها آرچی اقامت خواهند کرد.

مجتمع املاک مونته‌سیتو در سال 1934 ساخته شد و در دامنه کوه ادواردز و بلانکت طراحی  و بعداً بازسازی شد.

زوج معروف هالیوود و همسایه‌های جدیدشان

 این زوج تخفیف خوبی در قیمت خانه دریافت کردند

اورلاندو بلوم و کیتی پری با خرید این ملک در مونتسیتو به باشگاه گسترده مالکان مستقل و فوق العاده خصوصی ملحق می‌شوند، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند با یک پیاده‌روی بسیار طولانی به محل سکونت خود دسترسی پیدا کنند که دو طرف ‌آن توسط درختان بلند بلوط احاطه شده‌است. ویلاها و خانه‌های مونته سیتو در سال 2020 با کاهش قیمت روبرو شدند. خانه دو طبقه ای که این دو نفر اورلاندو بلوم و کیتی پری خریداری کرده‌اند در بهار 2019 با قیمت 20 میلیون دلار در لیست فروش قرار گرفت و چند ماه بعد در سال 2020 با قیمت پایین تری در معرض فروش قرار گرفت و به قیمت 16 میلیون دلار رسید و اورلاندو بلوم و کیتی پری، موفق به دریافت تخفیف خوب دو میلیون دلاری رسید و آن را به قیمت 14 میلیون و 200 هزار دلار دریافت کردند.

 

خانه آنها منظره ای جذاب از دریا برخوردار است

 این خانه شامل چندین اتاق خواب، اتاق نشیمن و سالن های زیبا با چشم انداز جذاب از دریا و اقیانوس آرام است. دکوراسیون داخلی خانگی زیبا با قسمتهای عریض و وسیع و با چوبهای عتیقه تیره در سراسر خانه تزئین شده است ، و آشپزخانه مناظر فوق العاده ای از دریا دارد و خانواده کوچک متشکل از اورلاندو و کتی و نوزاد آنها می توانند در آشپزخانه متمایز با وسایل ساخته شده از فولاد ضد زنگ آشپزی کرده و بخورند و از منظره دریایی جذاب آن لذت ببرند آنچه باعث شادی در خانه می شود ، در دسترس بودن یک استخر شنای متمایز و یک چشمه جذاب عاشقانه ای را به مکان می افزاید. زیباترین ویژگی استخر ، دو اتاق خواب و دو حمام در نزدیکی آن است.

زوج معروف هالیوود و همسایه‌های جدیدشان

کتی پری خانه‌اش را دوست دارد

کیتی پری از خرید موفق خانه جدید و مجلل خود در سانتا باربارا بسیار خوشحال است، زیرا او در اصل در سانتا باربارا متولد شده بود و از بازگشت به زادگاهش خوشحال است، اما اینبار در یک مکان متمایز و منحصر به فرد تر از اولین محل اقامت خود در دوران کودکی‌‌اش.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
1
8
چه منزل زیبایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
1
9
منم جای کیتی پری بودم خانه ام را دوست می‌داشتم. والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
5
جالب بودی
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
11
مبارکشون باشه...
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
1
به مترو نزدیکه؟؟
بنده به به خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
2
به به چه خونه ای
به به چه ماشینی
به به چه فضایی
به به....
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
1
بهشته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار