محمود فکری از همه عذرخواهی کرد، غیر از نکونام!
کد خبر: ۱۹۶۸۵۸
تاریخ انتشار: 2020 November 26    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
محمود فکری باز هم حاضر به عذرخواهی از جواد نکونام نشد.

محمود فکری باز هم حاضر به عذرخواهی از جواد نکونام نشد

رابطه محمود فکری و جواد نکونام حتی قبل از آن اتفاقی که در اهواز رخ داد هم چندان دوستانه نبود.

 هر سه بار آخری که محمود فکری و جواد نکونام طی چند سال اخیر به عنوان سرمربی روبروی هم قرار گرفتند، کارشان به اختلاف و جنگ و جدل کشیده شد. بار اول در لیگ آزادگان و بازی رودرروی نساجی و نفت مسجدسلیمان که حرف های خوبی در رسانه ها بین آنها رد و بدل نشد، بار دوم وقتی فکری سرمربی نساجی بود و بازی 2 بر صفر باخته مقابل فولاد را 3 بر 2 از نکونام برد و دو سرمربی تا اولین ساعات بامداد هم در حال جر و بحث مستقیم و غیرمستقیم بودند و اطرافیان شان هم تا چند روز با هم دعوا داشتند و بار سوم نیز همین چند روز پیش که فکری در پایان بازی به بازیکن شمالی فولاد حرف های تندی علیه نکونام زد و با چند دشنام رکیک، صحنه را ترک کرد! فیلم کوتاه آن توهین بلافاصله در فضای مجازی پیچید و حالا گفته می شود احتمال محرومیت یک جلسه ای سرمربی استقلال وجود دارد.

محمود فکری اما حاضر نیست بابت فیلمی که پخش شده از نکونام عذرخواهی کند. فکری معتقد است نکونام و همکارانش او را در جریان بازی عصبانی کردند و بعد از به هم ریختن اعصاب او، به یک نفر ماموریت دادند از او فیلم بگیرد و تازه از جواد شاکی است که چرا با انتشار آن فیلم آبروی او را برده است؟!

فولادی ها می گویند در تهیه و پخش آن فیلم هیچ نقشی نداشتند و یکی از کسانی که با کاور در زمین حضور داشته صحنه فحاشی سرمربی استقلال را فیلمبرداری کرده و سپس این فیلم را منتشر کرده است اما استقلالی ها مدعی هستند این کار بخشی از سناریو فولاد بوده است!

وسط این دعوای طولانی، امروز محمود فکری بابت فحش هایی که از زبانش شنیده شد، از مردمی که شنونده آن بودند معذرت خواست اما حاضر به عذرخواهی از جواد نکونام نشد و ادعا کرد کسانی که باعث شدند او از کوره در برود و فحش بدهد و سپس با پخش آن فحش ها آبروی او را بردند را نمی بخشد!

امروز بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی فکری کنایه ای هم به نکونام زد و گفت: امیدواریم نتایج بازی ها در زمین رقم بخورد و غیرمستقیم به سه پنالتی پی در پی اعلام شده به سود شاگردان نکونام در سه بازی اخیر فولاد مقابل ذوب آهن، استقلال و گل گهر سیرجان اشاره کرد!

این حرف ها و کنایه ها نشان می دهد اختلاف فکری و نکونام به این زودی قابل حل نیست!

طرفداری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار