راز یک قتل پس از ۵ سال برملا شد
کد خبر: ۱۹۶۶۲۵
تاریخ انتشار: 2020 November 23    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افشای راز قتل زن شازندی پس از ۵ سال توسط خواهرزاده‌اش، ۲ نفر از متهمان این پرونده دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افشای راز قتل زن شازندی پس از ۵ سال توسط خواهرزاده‌اش، ۲ نفر از متهمان این پرونده دستگیر شدند.

محمود خلجی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل زنی حدود ۶۷ ساله در دی ماه سال ۱۳۹۴، از سوی مقام قضائی در یکی از روستاهای اطراف شازند با توجه به اهمیت و حساسیت آن، موضوع به طور جدی در دستور کار کارآگاهان خبره پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیور آلات وی بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به خواهرزاده مقتول که خانمی با سوابق مصرف مواد مخدر است مظنون شدند. با دستور مقام قضائی فرد مذکور جهت انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شازند منتقل شد.

خلجی تصریح کرد: متهم که در بازجویی‌های متعدد فنی و تخصصی و با ارائه دلایل محکم در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل خاله خود اعتراف کرد و گفت: در دی ماه سال ۱۳۹۴ با همدستی ۳ نفر مرد که همه اعتیاد به مواد مخدر داشته‌اند، به قصد سرقت طلاجات مقتول به منزل وی در یکی از روستاهای اطراف شازند مراجعه می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در ادامه اظهارات متهم مشخص شد ۲ نفر از سارقان به قصد سرقت به داخل منزل رفته و خواهر زاده مقتول و فرد چهارم در خارج از منزل مشغول نگهبانی بودند که سارقان پس از سرقت دست و پای مقتول را بسته و وی را در زیر پتو محبوس می‌کنند.

سرهنگ خلجی با اشاره به فوت خانم چند ساعت پس از سرقت به دلیل بیماری آسم در زیر پتو گفت: پس از اعترافات خواهر زاده مقتول یکی از همدستان وی بلافاصله دستگیر و دیگر همدست وی نیز تحت تعقیب است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از متهمان اصلی نیز در زندان یه سر می‌برده و به دلیل بیماری در حبس فوت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست متهمان ادامه دارد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار