برد پُرحاشیه پرسپولیس مقابل صنعت نفت
کد خبر: ۱۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: 2020 November 21    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ۴ امتیازی شوند و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کنند.

سیامک نعمتی در دقیقه ۴۳ تک این دیدار را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان (۷۸-آرمان رمضانی)، مهدی عبدی (۷۳-علی شجاعی)، مهدی شیری، وحید امیری، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، حکیم نصاری (۵۷-محمدرضا غبیشاوی)، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی (۷۹- محمد حسین زواری)، مهدی زبیدی (۵۷-احمد شریعت‌زاده) و رضا خالقی‌فر (۷۳-علی آل‌کثیر).

نیمه اول

دقیقه ۱۰: تلاش دو تیم در هوای بارانی ورزشگاه آزادی تا این لحظه نتیجه نداشت و هیچکدام از تیم‌ها موفق به خلق موقعیت خطرناکی نشدند.

دقیقه ۱۸: نفوذ وحید امیری از جناح چپ و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۹: مهدی عبدی روی پاس در عمق نوراللهی پشت مدافعان صنعت نفت به توپ رسید، اما مزاحمت مدافع آبادانی مانع از ضربه زدن مهاجم پرسپولیس شد و توپ در اختیار گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: وحید امیری روی ارسال مهدی شیری خطرناک‌ترین صحنه این بازی را تا به اینجای کار روی دروازه صنعت نفت خلق کرد، اما ضربه سر این بازیکن را بازهم گروسیان در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۸: ارسال وحید امیری روی خط شش قدم روی سر مهدی عبدی نشست، اما این بازیکن با بی‌دقتی ضربه خود را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴۰: خطای محمود مطلق‌زاده مدافع صنعت نفت روی محمدحسین کنعانی‌زادگان پرسپولیس را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. مدافع صنعت نفت در این صحنه از داوری بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۳: سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی اولین گل پرسپولیس در این بازی و اولین گل فصل این تیم را به ثمر رساند.

دقیقه ۳+۴۵: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را گروسیان در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۰: توپ و میدان مانند نیمه اول بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، اما دو تیم فرصتی روی دروازه یکدیگر خلق نمی‌کردند.

دقیقه ۶۳: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس در این لحظه از بازی به نتیجه نرسید و نفوذ سعید آقایی از جناح چپ و ارسال این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: ضربه بی دقت علی شجاعی با اختلاف از بالای دروازه گروسیان راهی اوت شد.

دقیقه ۸۷: ضربه ایستگاهی صنعت نفتی‌ها را ریکانی با شوتی از راه دور به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴+۹۰: یحیی گل‌محمدی به دلیل اعتراض به داور کارت قرمز دریافت کرد و از کنار زمین اخراج شد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار