نارضایتی خانواده سلطنتی انگلیس از فصل چهارم سریال معروف
کد خبر: ۱۹۶۲۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 20    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
«دیلی میل» یکشنبه گزارش داد که «پرنس ویلیام» از نحوه‌ی نمایش خانواده‌اش در فصل چهارم «تاج» رضایت ندارد. یکی از نزدیکان او می‌گوید ویلیام ناخرسند است که والدینش برای پول‌سازی «به شکلی فریب‌آمیز و نادرست، و ساده‌انگارانه» به نمایش درآمده‌اند.

نارضایتی خانواده سلطنتی انگلیس از فصل چهارم سریال معروف

نارضایتی خانواده سلطنتی انگلیس از فصل چهارم سریال معروف«تابناک باتو» «پرنس ویلیام» بنابر گزارش‌های غیررسمی سریال نت‌فلیکس را به سبب نمایش «فریب‌آمیز» والدینش و «ارائه‌ی آن به شکلی غلط» نکوهش کرده است.

منابع نزدیک به خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا ادعا می‌کنند که بعضی از اعضا از فصل چهارم سریال «تاج» راضی نیستند. اپیزود‌های جدید سریال محبوب نت‌فلیکس به نویسندگی «پیتر مورگان» رابطه‌ی ناسالم زناشویی میان «پرنس چارلز» با بازی «جاش اوکانر» و «دایانا اسپنسر» با بازی «اما کورین» را بررسی می‌کند.

«پنی جونر» بیوگرافی‌نویس سلطنتی به «تایمز لندن» می‌گوید چارلز از فصل چهارم سریال «به‌شدت ناراحت» است چرا که در یکی از صحنه‌ها «لرد مونتباتن» عموی بزرگ او با بازی «چارلز دنس» می‌گوید خانواده‌ی سلطنتی از رابطه‌ی چارلز با «کامیلا پارکر بولز» با بازی «امرالد فنل» ناامید شده.

نارضایتی خانواده سلطنتی انگلیس از فصل چهارم سریال معروف

جونر می‌گوید: «ظالمانه‌ترین و نادرست‌ترین و وحشتناک‌ترین راه برای نمایش تقریباً همه‌ی آن‌هاست.» او اضافه می‌کند که مورگان نویسنده‌ی سریال «چیز‌هایی را بدعت‌گذاری کرده تا درامی غنی و پرخرج خلق کند.» جونر معتقد است که ابراز بیزاری مونتباتن از کامیلا در مقابل چارلز «از نظر تاریخی صحت ندارد» و هضم این برای «پرنس چارلز» واقعی دشوار بوده چرا که او «همیشه مونتباتن را ستایش می‌کرد و از مرگش واقعاً پریشان شد.»

نارضایتی خانواده سلطنتی انگلیس از فصل چهارم سریال معروف

نزدیکان «پرنس چالز» در مصاحبه با «دیلی میل» نیز از فصل چهارم «تاج» انتقاد کرده و می‌گویند سریال «مسائلی مربوط به ۲۵ یا ۳۰ سال پیش در حین دورانی بسیار سخت را بیرون کشیده بدون آنکه به احساسات کسی فکر کند.» یکی از نزدیکان چارلز می‌گوید این فصل جدید «ترول کردن با بودجه‌های هالیوودی است.»

«دیلی میل» یکشنبه گزارش داد که «پرنس ویلیام» از نحوه‌ی نمایش خانواده‌اش در فصل چهارم «تاج» رضایت ندارد. یکی از نزدیکان او می‌گوید ویلیام ناخرسند است که والدینش برای پول‌سازی «به شکلی فریب‌آمیز و نادرست، و ساده‌انگارانه» به نمایش درآمده‌اند. سریال نت‌فلیکس نشان می‌دهد که چارلز با دایانا خشونت کلامی داشته و دایانا در مورد رابطه‌ی چارلز با کامیلا در مراسم ازدواج‌شان مشاجره می‌کند – دو برخوردی که «دوستان پرنس می‌گویند هرگز اتفاق نیفتاده است.»

فصل چهارم سریال «تاج» یکشنبه گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

30نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
3
4
این خانواده سلطنتی چقدر موضوع و ماجرا دارند که اینهمه فیلم در موردشون میسازن
اینا که معمولا تو کاخ هاشون هستند و به جز ازدواج و تولد و مرگ هیچ ماجرای دیگه ای تو زندگیشون ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دِ اشتب میگی... همینه دیگه...!
فک میکنی این فراعنه‌ی مدرن، هیچ داستانی ندارند...
درصورتی که این سریالها و حجم پوشش خبری از اینها، داره جهان رو آماده میکنه که اینها عرضه‌ی سلطه بر جهان رو دارند...!
شما میتونید بجای سلطه، رهبری کردن هم متصور بشید...
کما اینکه این خانواده‌ی سلطنتی، خیلی اسرار درون خانوادگی دارند، یکیش که باور نمیکنی، سوزوندن جسد مردگان تنی خودشون هست.
اعتقادات تاریخی دارند... از همون اعتقاداتی که شاید ماها بهش خندمون بگیره... ولی داستان و پیشینه‌ی جدی اما پر از خون! دارند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار