ناشی ترین هکر ایران بازداشت شد
کد خبر: ۱۹۶۲۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 19    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
هکر اینترنتی در سمیرم ناکام ماند و دستش رو شد.

فرمانده انتظامی سمیرم از شناسایی و کشف کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سهراب قرقانی روز پنجشنبه اظهارداشت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس اقدام به حک حساب بانکی و رمز دوم بانکی وی کرده و مبلغ زیادی از حسابش برداشت کرده، موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.
به گفته وی شاکی مدعی بود با دریافت پیامکی از برداشت غیرمجاز مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال از حساب وی توسط هکر اینترنتی مطلع شده است.
رییس پلیس سمیرم ادامه داد: با مراجعه وی به پلیس فتا بلافاصله اقدام‌های تخصصی و فنی انجام و حساب بانکی هکر شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ قرقانی به شهروندان توصیه کرد، رمز دوم خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره‌ای رمزهای بانکی خود را تغییر دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه همین پیوند، از کشف ۷۰۰ کیلوگرم ذغال و چوب بلوط و توقیف ۲ دستگاه خودرو از قاچاقچیان طبیعت در این رابطه خبر داد.
رییس پلیس سمیرم تصریح کرد: ماموران ایست بازرسی شهید رئیسیان شمال سمیرم حین کنترل خودروها در محور ۲ دستگاه خودروی سواری حامل ذغال و چوب بلوط را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ قرقانی ارزش زغال و چوب کشف شده توسط کارشناسان را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
3
این اسمش هک نیست اطلاعاتش رو دزدیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
با رمز دوم فقط میشه ۱۰۰ هزار تومان جا به جا کرد. برای خرید هم نیاز به رمز پویا هست. پس این کلاهبرداری ها چجوری صورت میگیره؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار