کت و شلوار خیابانی، مد پرطرفدار این روزها
کد خبر: ۱۹۶۲۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 19    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
خیاطان کت و شلوار دوز موقعیت ناخوشایند و سختی را می‌گذرانند، اما کت و شلوار هنوز حرف اول خیابان هاست. با اینکه دوره پوشیدن کت شلوار‌های رسمی گذشته، هنوز کت‌شلوار طرفداران بسیاری دارد. کت و شلوار به آرامی و در دوران طولانی (حتی قبل از آنکه کووید ۱۹ ما را به اجبار خانه نشین کند)جای خود را ژاکت و بلوز‌های کلاه دار داد.

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزها

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزهااختصاصی «تابناک با تو»؛ خیاطان کت و شلوار دوز موقعیت ناخوشایند و سختی را می‌گذرانند، اما کت و شلوار هنوز حرف اول خیابان هاست. با اینکه دوره پوشیدن کت شلوار‌های رسمی گذشته، هنوز کت‌شلوار طرفداران بسیاری دارد. کت و شلوار به آرامی و در دوران طولانی (حتی قبل از آنکه کووید ۱۹ ما را به اجبار خانه نشین کند)جای خود را ژاکت و بلوز‌های کلاه دار داد.

در سال ۲۰۱۶ زمانی که شرکت مورگان و شرکا اعلام نمود کارکنانش دیگر ملزم به پوشیدن کت و شلوار نیستند و به طور ضمنی بلوز و شلوار غیر رسمی را جایگزین کت شلوار کرد، اعلام این مساله از سمت این شرکت بزرگ پوشش خبری بالایی داشت و سرخط خبر‌های مد روز شد.

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزها

مجله مد «Vogue» واکنش سریع به این مساله نشان داد و در مشورت با جورجیو آرمانی خواهان رسیدگی بیشتر به این مساله شد. آن زمان طراحان مد لباس معتقد بودند که کت و شلوار هیچ وقت از مد نمی‌افتد. به عقیده مدیر شرکت Vogue کت و شلوار هتل و برای نسل پرمشغله امروزی و ورزشی پوش هم لباس کاملا خوبی است.

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزها

تنها کاری که باید صورت بگیرد، اجرای ماهرانه و منطبق با زمانه است. ما باید آن را با مهارت برای روزگار جدید طراحی کنیم.

سخنان جورجیو آرمانی به نظر پیشگویی وضع فعلی ماست، در حالی که خیاطان شهری در تکاپوی پیدا کردن کسب و کار جدید هستند، کت و شلوار دوستان آمریکایی در حال بستن کسب خود هستند و یا ورشکست شده اند. این حرفه رواج زیادی نداشته است. در پاریس شانگ‌های توکیو و جا‌های دیگر کت شلوار به شکل رسمی قبلی ارائه نشده و برای موقعیت خاص طراحی نمی‌شود. کت و شلوار‌های فعلی طرحی بزرگتر از سایز معمول دارند. در آن‌ها عدم تناسب به کار رفته است و همچنین از سبک Vintage بهره گرفته شده و یا حتی در بعضی موارد از پارچه‌های چروک استفاده می‌شود.

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزها

سبک Vintage سبکی در پیروی از مد لباس و دکوراسیون داخلی منازل است که از سبک قرون پیش الهام می‌گیرد؛ در این سبک رنگ‌های شاد و طرح‌های گلدار بیشتر استفاده می‌شود. این نوع از کت و شلوار با کفش‌های نوک تیز رسمی و دکمه سردست پوشیده نمی‌شود و جای استفاده از کیف و کفش رسمی به همراه اسنیکرز و تی شرت پوشیده می‌شود. به قول جورجیو آرمانی این تفسیر جدید خیاطی در زمانه ماست.

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزها

درباره هنر و استعداد در این حرفه سخن بسیار می‌توان گفت. خیاطان و کت شلوار دوزان و شمار بیشماری از کسانی که درگیر این حرف هستند، مانند حرفه چرمسازی الگوسازان کارخانه‌های نساجی و ... به حمایت ما احتیاج دارند، زیرا ما به دفاترمان برمی‌گردیم و در فکر شرکت در نمایشگاه‌های بعدی هستیم. بسیاری از طراحان معتقدند ما با شروع فصل بهار در سال ۲۰۱۱ به کت و شلوار‌های رسمی سابق برمیگردیم.

کت و شلوار به سبک خیابانی، مد پرطرفدار این روزها

ما به دلیل اینکه اجتماعی‌تر شده ایم و به طور مثال به جای داخل رستوران‌ها نشستن و غذا خوردن، رستوران‌هایی که میز و صندلی هایشان را را داخل خیابان چیده اند، انتخاب میکنیم پس به الگو‌های کت و شلواری در سبک خیابانی در اروپا و آسیا نیاز داریم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
6
20
اینا چرا حجاب ندارن؟ نمیرن جهنم به خاطر بد حجابی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
18
همین آخری رو میخوام .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
18
با مد کاری ندارم ولی چقدر تمیز ومرتب هستند.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
6
خوش بحالشون❤️
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
2
توضیحات کامل ی داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار