مرد لاکچری پوش کودک آزار خیابان‌های تهران بود +عکس
کد خبر: ۱۹۶۰۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 17    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
عامل انتشار فیلم کودک آزاری دو پسر دستفروش در تهران توسط پلیس فتا شناسایی و به دام افتاد.

 رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری کودک آزاری که 2 پسر فال فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد.

مرد لاکچری پوش کودک آزار خیابان‌های تهران بود +عکس

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده بود و انتشار فیلم و باز نشر دادن آن در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته مرد کودک آزار در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مجرمیت متهم روانه زندان شده است، افزود: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله‌ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود ورود پیدا کرده و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.

وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده‌اند و شهروندان می‌توانند توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
9
این عوضی را باید از پا اویزان کرد........
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
8
باید هویت این ملعون رو اعلام کنند که شناخته بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
7
از اسیدپاشها چه خبر؟
دکتر حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
3
به نظرم کارش را هوشمندانه انجام داده . یک جنجال بزرگ ایجاد کرد و با توجه به اقازاده بودنش . با یک جریمه مالی که برایش مهم نیست . مواجه شده و بیرون میاید و انچه برایش می ماند. معروفیت هست !!! به نظرم قوه قضاییه باید با این افراد شدت عمل داشته تا عبرت دیگران هم باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار