علت ابتلای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به کرونا مشخص شد
کد خبر: ۱۹۶۰۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 17    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ۲ روز است که به بیماری کرونا مبتلا شده و وضعیت آنها مناسب است و مشکل تنفسی و علامت حادی از این بیماری ندارند.

علت ابتلای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به بیماری کرونا، تردد آزادانه و رفت و آمدهای بدون رعایت پروتکل‌ها بوده است.

اقوام و بستگان بدون محدودیت با نامبردگان رفت و آمد داشته و احتمال می‌رود ابتلا از طریق این رفت‌ و آمدها و تردد بستگان بوده باشد.

پیش از ابتلای این دو، یکی از فرزندان میرحسین موسوی و ۲ فرزندش به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که بیماری کرونای آنها هنوز ادامه دارد و این فرزند موسوی، در شرایط کرونایی به خانه موسوی تردد داشته ‌است.

علاوه بر این، یکی از دامادهای میرحسین موسوی که پزشک جراح در یکی از بیمارستان‌های تهران می‌باشد نیز تردد مستمری در منزل پدر همسر خود داشته که خود نیز به بیماری کرونا مبتلا شده بود.

گردهمایی‌های میرحسین موسوی علیرغم اینکه برخی جریانات سیاسی آنها را محصورین می‌خوانند، حتی در شرایط کرونایی هم ادامه دارد.

این ترددهایی که برخلاف پروتکل‌های وضع شده برای منع گردهمایی‌های مشابه است، عامل ابتلای موسوی و همسرش به بیماری کرونا بوده است. تمامی هزینه‌های درمان بیماری موسوی و رهنورد هم از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت می‌شود.

زهرا رهنورد از سال ۹۶ بطور رسمی در حصر نیست  و همچنین به فعالیت‌هایی تخصصی خود از جمله فعالیتهای هنری و نقاشی می‌پردازد. با این حال رهنورد تلاش دارد تا خود را یکی از محصورین نشان دهد.
منبع: فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
2
18
آیا این حصر های خانگی تا چند سال دیگر می خواهد ادامه یابد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
تا زمان پایان حصر ۴۰ ساله ملت ایران که دور هم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
2
18
زهرا رهنورد از سال ۹۶ بطور رسمی در حصر نیست ولی شوهرش در حصر است ؟
اگر در حصر نیست چرا حتی یک تصویر از او در شرایط عادی و در اجتماع نمی بینیم ،
کاش اگر به نظرتان حصر این افراد استخوان در گلو مانده ، حداقل درباره اش حرف نزنید ،
چون کار را بدتر می کنید
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
2
18
خوب كاري نداره كه ! رسما بياييد اعلام كنيد اين خانم و اقا ديگر محصور نيستند! البته اگر راست ميگيد و ريگي به كفشتون نيست و نميخواهيد طبق معمول تقصير را بندازيد گردن خودشان!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
16
بخش اول این گزارش میتواند صحیح باشد چون بهرحال مقامات و خانواده ایشان بطور رسمی اعلام کردند که رفت و امد فرزندان و نوه ها و دامادها به منزل ایشان ازاد است . ولی قطعا بند دوم ان که اشاره به شرکت در گردهمایی است دروغ محض است . ایا نظام حاضربه قبول ریسک کنترل جمعیتی است که خانم رهنورد بخواهد در ان شرکت نماید ؟ و اگر شرکت کرده عکس و شواهد آن کجاست . خدا را خوش نمی اید نمک بر زخم این انسانهای شریف بپاشید که در ده سال گذشته از همه حق و حقوق اجتماعی اشان بدون هیچگونه محاکمه ای محروم شده اند و خنده دار تر اینکه رفتارشان را که شرکت در گردهمای های موهوم است محکوم می کنید . خود گویید و خود خندید عجب جماعت هنرمندید !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
4
2
پس بازن بگید حصر بده دیدین نظام واس خاطر سلامتیتون محصورتون کرده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار