بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند
کد خبر: ۱۹۵۹۰۹
تاریخ انتشار: 2020 November 15    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان را اعلام کرد.

 رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان را اعلام کرد.

علی اصغر بیات اظهارکرد: پایان آبان ماه مهلت قرارداد بیمه تکمیلی فعلی به اتمام می‌رسد و قرارداد جدید با آتیه سازان حافظ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ تمدید می شود.

وی افزود: جلسات و مذاکراتی با تامین اجتماعی انجام و مبلغ مشارکت سازمان در بیمه تکمیلی هفت برابر شد و از ۳۰۰۰ تومان به ۲۱ هزار تومان رسید.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی با اعلام اینکه مبلغ حق بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۶۵ هزار تومان تعیین شده است، گفت: این مبلغ در سال گذشته ۴۴ هزار تومان بود.

بیات ادامه داد: در قرارداد جدید سقف تعهدات درمان فوق تخصصی، از ۲۰ به ۴۰ میلیون تومان و سقف تعهدات بستری عمومی هم از شش به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی تعهدات خدمات پاراکلینیک و خدمات تشخیصی درمانی سرپایی شامل انواع آنژیوگرافی و سی تی آنژیوگرافی، انواع اسکن، انواع سی تی اسکن، انواع رادیولوژی، انواع ام آر آی و بسیاری دیگر از خدمات را به میزان یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته و تعهدات مربوط به خدمات درمانی عمل‌های مجاز سرپایی، انواع آزمایش‌ها، لیزیک، بیماران خاص و صعب‌العلاج و … نیز مشمول افزایش های خوبی شده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در پایان اظهارکرد: برای بیماران کرونایی نیز سقف پرداخت هزینه تست، آزمایش و بستری، شش میلیون تومان بود که به سقف ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار