پاسخ پرویز پورحسینی به درمان مثبت است
کد خبر: ۱۹۵۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 15    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام اینکه حال پرویز پورحسینی طی چند روز اخیر و از زمان بستری و آغاز روند درمان بسیار بهتر از قبل شده و وی از هوشیاری کامل برخوردار است، گفت: پاسخ این هنرمند به درمان بسیار مثبت بوده است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام اینکه حال پرویز پورحسینی طی چند روز اخیر و از زمان بستری و آغاز روند درمان بسیار بهتر از قبل شده و وی از هوشیاری کامل برخوردار است، گفت: پاسخ این هنرمند به درمان بسیار مثبت بوده است.

۲۲ آبان ماه خبر بستری شدن پرویز پورحسنی بازیگر نامدار و شناخته شده تئاتر،‌ سینما و تلویزیون کشورمان در بیمارسان فیروزگر به سبب درگیر شدن با ویروس کرونا و حمله این ویروس به ریه و دستگاه تنفسی این بازیگر موجی از تشویش و اضطراب را بین اهالی فرهنگ و هنر کشور به وجود آورد.

در همان تاریخ - ۲۲ آبان - از قول مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان شد که به گفته پزشک معالج، این بازیگر شهیر کشورمان به سبب زیست سالم و بدن آماده‌اش، ‌روند درمان به خوبی پیش می‌رود. اما حضور پورحسینی در بخش مراقبت‌های ویژه هنوز موج نگرانی را با خود به همراه داشت.

حال بعد از گذشت سه روز از خبر بستری اولیه بار دیگر سراغ این بازیگر و روند درمان او را گرفتیم.

نیکنام حسینی‌پور  با تاکید بر آنکه پاسخ پرویز پورحسینی به درمان بسیار مثبت بوده است گفت: وی از نظر هوشیاری در سطح عالی به سر می‌برد و با توجه به تاکید پزشکان برای ادامه روند درمان کماکان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی در بیمارستان بستری است.

پاسخ پرویز پورحسینی به درمان مثبت است

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به همراهی تیم پزشکان و همدلی دلگرم‌کننده عموم مردم و مسئولان در پیگیری و جویای احوال شدن از حال این بازیگر، باید به اطلاع برسانم که روند درمان او بسیار خوب پیش می‌رود و طبق گفته پزشک می‌توان روند درمان را مثبت دانست هرچند هنوز به شکل کامل خطر برطرف نشده اما آرام آرام وضعیت پرویز پورحسینی به سمت بهبودی درحال حرکت است.

 

پرویز پورحسینی متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داودمیرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است.

او در «یگانه‌ای با من است» شبکه دو سیما ایفای نقش کرده که به تازگی فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده و قرار است بعداز سریال «از سرنوشت» که این شب‌ها پخش می‌شود روی آنتن برود.

از جمله سریال هایی که پورحسینی در آنها ایفای نقش کرده می توان به «زهر کوی»، «امیرکبیر»، «روزی روزگاری»، «دومین انفجار»، «اتومبیل»، «تصویر یک رویا»، «بافته های رنج»، «روز ایپریت»، «حضرت مریم»، «همسفر»، «شب دهم»، «ملاصدرا»، «باران عشق» و «روزهای بیاد ماندنی» نیز اشاره کرد.

وی با درخشش خود در جشنواره فیلم فجر توانست کاندیدای بهترین بازیگر نقش مرد برای فیلم های «اوینار» و «طلسم» شود. او همچنین برای بازی خوب خود در فیلم «مریم مقدس» موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فوق شد.

جاده قدیم (۱۳۹۶)، پشت دیوار سکوت (۱۳۹۵)، صدای منو می‌شنوید؟ (۱۳۹۵)، قاتل اهلی (۱۳۹۵)، صله سحر (۱۳۹۴)، دوران عاشقی (۱۳۹۳)، رستاخیز (۱۳۹۱)، سفر مرگ (۱۳۸۷)، خواب لیلا (۱۳۸۶)، جای او دیگر خالی نیست (۱۳۸۴)، مریم مقدس (۱۳۷۹)، کمیته مجازات (۱۳۷۷)، حرفه‌ای (۱۳۷۵)، فصل پنجم (۱۳۷۵)ریال شیخ مفید (۱۳۷۴) و عاشق فقیر (۱۳۷۴) از جمله فیلم‌هایی سینمایی است که پور حسینی در آنها ایفای نقش کرده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
1
الحمدلله رب العالمین
اللهم اشف کل مریض
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار