معیریان هنوز در بیمارستان بستری است
کد خبر: ۱۹۵۸۹۵
تاریخ انتشار: 2020 November 15    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
جلال‌الدین معیریان که مدتی قبل به کرونا مبتلا شد، همچنان در بیمارستان و تحت درمان است.

جلال‌الدین معیریان که مدتی قبل به کرونا مبتلا شد، همچنان در بیمارستان و تحت درمان است.

 12 آبان‌ماه بود که خبر ابتلا جلال‌الدین معیریان - چهره‌پرداز مطرح سینما - را منتشر کردیم و حالا پس از گذشت حدود دو هفته، او با انتقال به بیمارستانی دیگر درمان خود را در شرایطی بهتر دنبال می‌کند.

بابک معیریان فرزند این هنرمند درباره آخرین وضعیت جسمی پدرش به ایسنا گفت: ایشان ابتدا در بیمارستان دیگری بستری بود و در آنجا اصلا اطلاعی ندادند که 80 درصد ریه پدرم درگیر بیماری شده و اسکن انجام نشد و بخاطر مساعد نبودن پیگیری‌های درمانی، مجبور شدیم بیمارستان را تغییر دهیم و الان حدود 10 روز است که در بیمارستان "نیکان" بستری هستند.

او با اشاره به اینکه مادرش هم به کرونا مبتلا شده و هر دو در یک بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: پدرم دو روز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و الان به همراه مادرم در بخش بستری شده‌اند. شاید مادرم به زودی مرخص شود، ولی پدرم با وجود اینکه می‌گویند شرایط بهتر شده و خطر اولیه رد شده است، فعلا باید در بیمارستان بماند و فیزیوتراپی ریه انجام شود.

جلال‌الدین معیریان که متولد سال ۱۳۲۰ است، کار خود را به عنوان چهره پرداز با فیلم «آرامش در حضور دیگران» ناصر تقوایی آغاز کرد و در طول این سال‌ها، مسئولیت طراحی و چهره‌پردازی در فیلم‌های زیادی را بر عهده داشته که از آن جمله به «مرگ یزدگرد» بهرام بیضایی، «کمال الملک» علی حاتمی، «سرب» و «رد پای گرگ» مسعود کیمیایی، «کشتی آنجلیکا» محمد بزرگ‌نیا، «جیب‌برها به بهشت نمیروند» ابوالحسن داوودی، «دو نفر و نصفی» یدالله صمدی، «سارا» داریوش مهرجویی، «خانه ای روی آب» بهمن فرمان آرا، «قارچ سمی» و «مزرعه پدری» رسول ملاقلی پور و «افسانه آه» و «آتش بس» تهمینه میلانی می‌توان اشاره کرد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار