حقایق این روزهای موجود غول پیکر در فلوریدای امریکا
کد خبر: ۱۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: 2020 November 16    -    ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
او در پاسخ گفته که این تصاویر برای او تعجب‌آور نبوده. تعجب مردم به این دلیل است که آنان معمولا تمساح‌ها را زمانی که در آب هستند می‌بینند که فقط سر و چشم‌هایش دیده می‌شود. اما زمانی‌که تمساح‌ها از آب خارج می‌شوند، واقعاً می‌توانید ببینید که اندازه آن‌ها چقدر بزرگ است.

حقایق این روزهای موجود غول پیکر در فلوریدای امریکا«تابناک باتو» ـ این روزها ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، یک تمساح غول پیکر در زمین گلفی در فلوریدای آمریکا در حال عبور است. اندازه این تمساح بسیاری از مردم را شوکه کرد و این سوال برایشان پیش آمد که آیا این تصاویر واقعی است؟

بنابراین از جیمز نیفونگ، متخصص جانور شناسی و استاد دانشگاه فلوریدا درباره واقعی یا غیر واقعی بودن این تمساح سوال شده است. او در پاسخ گفته که این تصاویر برای او تعجب‌آور نبوده. تعجب مردم به این دلیل است که آنان معمولا تمساح‌ها را زمانی که در آب هستند می‌بینند که فقط سر و چشم‌هایش دیده می‌شود. اما زمانی‌که تمساح‌ها از آب خارج می‌شوند، واقعاً می‌توانید ببینید که اندازه آن‌ها چقدر بزرگ است.

وی تخمین زده است که این تمساح حدود ۴متر طول داشته است و گفته که تمساح‌های بزرگ را "تمام مدت در فلوریدا" می‌بیند.

آقای نیفونگ می‌گوید، هرچند این موجودات به نظر ترسناک می‌آیند، به شرطی که آن‌ها را تنها بگذارید، آن‌ها هم کاری با شما نخواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار