دستمزد نجومی هالیوودی مشهور فقط برای یک سکانس
کد خبر: ۱۹۵۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 15    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
برخی رسانه‌ها گفته اند که استودیو برادران وارنر قرارداد همکاری خود با جانی دپ را ملغی نکرده بلکه از وی خواسته اند که از بازی در نقش گریندلوالد کناره گیری کند. هفته گذشته جانی دپ در صفحه اینستاگرامی خود بیانیه‌ای در مورد جدایی خود از فرانچایز Fantastic Beasts منتشر کرد،.

دستمزد نجومی هالیوودی مشهور فقط برای یک سکانس

دستمزد نجومی هالیوودی مشهور فقط برای یک سکانس«تابناک باتو» جانی دپ دستکم ۱۰ میلیون دلار به خاطر فیلمبرداری یک سکانس از فیلم Fantastic Beasts ۳ دریافت خواهد کرد، حتی پس از آنکه استودیو برادران وارنر به همکاری خود با این بازیگر هالیوودی را بعد از شکست خوردن وی در پرونده شکایت از امبر هرد و روزنامه سان به خاطر افترای همسرآزاری پایان داد. از زمان آغاز فیلمبرداری‌های این فیلم از ۲۰ سپتامبر گذشته، جانی دپ تنها در یک سکانس از این فیلم جلوی دوربین رفته، اما به گزارش هالیوود ریپورتر، اکنون استودیو برادران وارنر باید تمام دستمزد این بازیگر ۵۷ ساله را به وی بپردازد. استودیو وارنر هفته گذشته به تیم تولید فیلم Fantastic Beasts ۳ اطلاع داد که دپ دیگر نقش گلرت گریندلوالد را در مجموعه داستان‌های جی کی رولینگ بازی نخواهد کرد.

دستمزد نجومی هالیوودی مشهور فقط برای یک سکانس

جانی دپ دستکم ۱۰ میلیون دلار به خاطر فیلمبرداری یک سکانس از فیلم Fantastic Beasts ۳ دریافت خواهد کرد، حتی پس از اینکه نقش گریندلوالد را از دست داد.

علاوه بر این، تاریخ انتشار این فیلم تا ۱۵ جولای ۲۰۲۲ به تعویق انداخته شده در حال یکه قرار بود این فیلم در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شود. تصمیم استودیو برادران وارنر برای قطع همکاری با این بازیگر اهل کنتاکی بعد از آن صورت گرفت که دادگاهی در لندن شکایت جانی دپ از روزنامه سان و امبر هرد را به اتهام افترای همسر آزاری رد کرده و ادعا‌های همسر وی را در موارد متعددی تایید کرد. در قرارداد جانی دپ با استودیو وارنر یک بند مشروط و ویژه به مفهوم پرداخت در مقابل بازی گنجانده شده که بر اساس آن وی باید دستمزد کامل خود را دریافت نماید بدون توجه به این که چه اتفاقی برای فیلم رخ می‌دهد و بدین ترتیب حتی اگر نقش او به بازیگر دیگری سپرده شود نیز وی دستمزد خود را که بیش از ۱۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود دریافت خواهد کرد.

دستمزد نجومی هالیوودی مشهور فقط برای یک سکانس

جانی دپ دستکم ۱۰ میلیون دلار به خاطر فیلمبرداری یک سکانس از فیلم Fantastic Beasts ۳ دریافت خواهد کرد، حتی پس از اینکه نقش گریندلوالد را از دست داد. جانی دپ دستکم ۱۰ میلیون دلار به خاطر فیلمبرداری یک سکانس از فیلم Fantastic Beasts ۳ دریافت خواهد کرد، حتی پس از اینکه نقش گریندلوالد را از دست داد.

دستمزد نجومی هالیوودی مشهور فقط برای یک سکانس

برخی رسانه‌ها گفته اند که استودیو برادران وارنر قرارداد همکاری خود با جانی دپ را ملغی نکرده بلکه از وی خواسته اند که از بازی در نقش گریندلوالد کناره گیری کند. هفته گذشته جانی دپ در صفحه اینستاگرامی خود بیانیه‌ای در مورد جدایی خود از فرانچایز Fantastic Beasts منتشر کرد، فرانچایزی که تاکنون بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشته است. وی مدعی شد که اتهامات وارده به او کذب بوده و اعلام کرد که پرونده دیگری علیه امبر هرد در ویرجینیا باز کرده است. کمپانی برادران وارنر نیز در بیانیه‌ای در مورد پایان دادن به همکاری خود با جانی دپ چنین گفته است: «ما از جانی به خاطر کارش در این فیلم تا به امروز تشکر می‌کنیم».

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داداش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
2
ای بدبختها یا این شعر با ارزش بابا طاهر افتادم که میگه
یکی را داده ایی صد ناز و نعمت یکی را لقمه ای اغشته برخون
اگر دستم رسد بر چرخ گردون ....... شکایت میکنم این چیست ان چنون
حالا برای یک سکانس یک چهره معتاد زنباره هالیودی ده ملیون دلار میگیره و یک کارگر بدبخت نگون بخت هندی بابت یک روز تمام کار در مزرعه ویا جای دیگر فقط و فقط و فقط روزی یک دلار میگیره شما یاد شعر بابا طاهر نمی افتید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار