ماسک‌های ابریشمی سلبریتی‌ها، زیبا با مزایای زیاد
کد خبر: ۱۹۵۷۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 15    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ماسک ابریشم سلبریتی‌ها نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر بهداشتی نیز سالم است، زیرا ابریشم متناسب با لطافت پوست است و همچنین دارای خاصیت ضد باکتری و میکروبی است، علاوه بر اینکه برای مبتلایان به آلرژی و افراد با پوست حساس نیز مفید است.

ماسک‌های ابریشمی مورد علاقه سلبریتی‌ها

ماسک‌های ابریشمی مورد علاقه سلبریتی‌هااختصاصی «تابناک با تو»؛ محبوبیت ماسک‌های صورت ابریشمی پس از پوشیدن بسیاری از مشاهیر مانند «پریانکا چوپرا» ، «آدل» و «نینا دوبرو» افزایش یافته است.

با توجه به اینکه ادل، خواننده موسیقی پاپ هنگام ارائه قسمت جدید برنامهSNL ، ماسک صورت ابریشمی پوشیده بود، این ماسک‌ها به تقاضای محبوب شیک‌پوشان تبدیل شده است. بر اساس وب‌سایت آمریکاییInStyle ، ماسک‌های صورت ابریشمی از جذابیت واضحی برخوردار هستند ، زیرا آنها از صد درصد ابریشم توت ساخته شده اند، که به دلیل درخشش متمایز و همچنین ویژگی‌های دیگر از جمله حلقه‌های گوش قابل تنظیم، سیم بینی و آستر فیلتر برای محافظت بیشتر ، ظاهر زیبایی به ماسک می‌بخشد.

ماسک‌های ابریشمی مورد علاقه سلبریتی‌ها

در این سایت عنوان شده است که ماسک ابریشم سلبریتی‌ها نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر بهداشتی نیز سالم است، زیرا ابریشم متناسب با لطافت پوست است و همچنین دارای خاصیت ضد باکتری و میکروبی است، علاوه بر اینکه برای مبتلایان به آلرژی و افراد با پوست حساس نیز مفید است.

وی افزود: این ماسک توانایی تنفس راحت را افزایش می‌دهد ، و مانند سایر ماسک‌های پنبه ای مانع رطوبت نمی‌شود و برای افراد عینکی نیز مناسب است ، زیرا با این ماسک‌ها، بخار روی سطح عینک مانند سایر ماسک‌های محافظ متراکم نمی‌شود.

ماسک‌های ابریشمی مورد علاقه سلبریتی‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
4
آحه وقتی مردم پول ماسک تقلبی را هم ندارند این مطالب به چه درد میخوره؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
تابناك ميخواد دل ما رو حسابي بسوزونه.مگه نمي دوني؟!
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
2
رپرتاژ آگهی به نفع مایه دارها!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار