آیا واکسن کرونا به معنی بازگشت به زندگی قبل از کروناست؟
کد خبر: ۱۹۵۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 14    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
تاثیر این واکسن بیش از حد امیدوار کننده بوده و نگرانی در مورد این واکسن وجود ندارد؛ هر چند نتیجه نهایی در بی خطر بودن این واکسن می‌بایست در جریان تولید این محصول و نتایج تاثیر کامل آن به آژانس تولیدات دارویی و مراقبت‌های بهداشتی ارسال و مشخص شود، برای اعطای مجوز موقت ایمنی کافی را دارد.

آیا واکسن کرونا به معنی بازگشت به زندگی قبل از کروناست؟

آیا واکسن کرونا به معنی بازگشت به زندگی قبل از کروناست؟اختصاصی «تابناک باتو» ـ با وجود پیشرفت غیرمنتظره‌ای که با ساختن واکسن فایزر صورت گرفته، هنوز باید فاصله اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنیم. نمی‌شود یک شبه این‌ها را کنار گذاشت.

خبر این هفته مبنی بر ساخت واکسن فایزر و بیوتک با کارایی ۹۰ درصد، اهمیت بسیاری دارد. تاثیر این واکسن بیش از حد امیدوار کننده بوده و نگرانی در مورد این واکسن وجود ندارد؛ هر چند نتیجه نهایی در بی خطر بودن این واکسن می‌بایست در جریان تولید این محصول و نتایج تاثیر کامل آن به آژانس تولیدات دارویی و مراقبت‌های بهداشتی ارسال و مشخص شود، برای اعطای مجوز موقت ایمنی کافی را دارد.

چرا واکسن کرونا هنوز به معنی پایان دادن به استفاده از ماسک نیست

این مجوز به عنوان محصول جدید قبل از دریافت تاییدیه اصلی خواهد بود

این واکسن‌ها هرگز قبلاً تولید نشده و به نظر می‌رسد کارایی داشته باشد و ممکن است برای درمان دیگر بیماری‌ها و عفونت‌ها استفاده شوند؛ اما در مورد تاثیرات نامطلوب این واکسن چیزی نمی‌دانیم تا اینکه میلیون‌ها نفر این واکسن را دریافت کنند. علاوه بر این، مساله نظارت پس از بازاریابی برای بی خطر بودن این محصول بسیار مهم و اساسی است و همچنین ما از مدت زمان ایجاد ایمنی پس از دریافت واکسن در بدن انسان اطلاعی نداریم.

آیا واکسن کرونا به معنی بازگشت به زندگی قبل از کروناست؟

آیا وجود واکسن به معنی کنار گذاشتن محدودیت‌ها و بازگشت به زندگی قبل از کروناست؟

متاسفم، چون پاسخ منفی است. ما تنها زمانی می‌توانیم این محدودیت‌ها را کنار بگذاریم که کروناویروس از بین رفته یا به چیزی مانند سرماخوردگی تبدیل شده باشد و یا تعداد بسیاری از مردم واکسینه شوند که ما به ایمنی عمومی برسیم.

مقاله‌ای از گاردین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
6
حتما همینطوره... وگرنه دیگه معنی واقعی نداره... میشه مسکن برای این مشکل.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار