پنکیک سیب‌زمینی، غذایی راحت و خوشمزه
کد خبر: ۱۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: 2020 November 27    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
در این مطلب سعی می‌کنیم طرز تهیه غذاهای راحت و آسان با مواد اولیه قابل دسترس را به شما آموزش دهیم. داخل این پنکیک می‌توانید از جعفری خرد شده، ژامبون، هویج رنده شده و ... استفاده کنید. در انتهای مطلب نیز ویدئوی طرز تهیه آن را برایتان آورده‌ایم. فکر می‌کنید برای داخل این پنکیک چه چیزی می‌تواند به خوشمزه‌تر شدن آن کمک کند؟

چی بپزم؟ پنکیک سیب‌زمینی

چی بپزم؟ پنکیک سیب‌زمینی«تابناک با تو» - در این مطلب سعی می‌کنیم طرز تهیه غذاهای راحت و آسان با مواد اولیه قابل دسترس را به شما آموزش دهیم. داخل این پنکیک می‌توانید از جعفری خرد شده، ژامبون، هویج رنده شده و ... استفاده کنید. در انتهای مطلب نیز ویدئوی طرز تهیه آن را برایتان آورده‌ایم. فکر می‌کنید برای داخل این پنکیک چه چیزی می‌تواند به خوشمزه‌تر شدن آن کمک کند؟

مواد لازم:

* سیب‌زمینی: ۴۰۰ گرم
* نمک: ۱ قاشق چای‌خوری
* آرد برنج: ۱۵۰ گرم
* پنیر پیتزا: به مقدار لازم
* روغن: جهت سرخ‌کردن
* ادویه: به دلخواه (فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن، پودر پاپریکا، پودر پیاز، ادویه کاری و دارچین به مقدار خیلی کم) ادویه‌ها کاملا قابل حذف و جابه‌جایی هستند.

چی بپزم؟ پنکیک سیب‌زمینی

نکته: می‌توانید برای ترد شدن بیشتر پنکیک، برای سرخ کردن از پودر سوخاری استفاده کنید. در این‌صورت ابتدا یک تخم‌مرغ را با چنگال خوب به‌هم بزنید. بعد پنکیک را آغشته به تخم‌مرغ و سپس به پودر سوخاری آغشته کنید و سپس سرخ نمایید.

منبع: برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار