چه کسی بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند؟
کد خبر: ۱۹۵۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 12    -    ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
بلژیک به تبحر خود در تهیه شکلات افتخار می‌کند. «جان نیوهاوس» شکلاتی از مغزهای روغنی مثل فندق و بادام خرد شده با پوششی از  سس کارامل یا شربت به نام «پرالین» را در سال 1912 اختراع کرد.  پیشگامی بلژیک در صنعت شکلات‌سازی با رقابت تولیدکنندگان خارجی از کانادا تا مالزی روبرو شد، که...

چه کسی بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند؟

چه کسی بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند؟اختصاصی «تابناک با تو»؛ «پیر مارکولینی» کارشناس صنایع شکلات بلژیک از سوی کمیته داوری متشکل از آشپزان و کارشناسان شیرینی و شکلات لوکس از کشورهای فرانسه، سوئیس و حتی ژاپن به عنوان بهترین شیرینی‌پز جهان انتخاب شد. به گزارش «Unionleader » پیر مارکولینی در معروف شدن شکلات بلژیک سهم بسزایی داشته‌است.

شکلات‌های ساخت «پیر مارکولینی» ، با قیمت‌های نجومی

پیر مارکولینی جایزه‌ای را که سازمان «World Pastry Stars» برنده شد. مرکز این سازمان در ایتالیا است. مارکولینی سبک ساده‌ای در تهیه شکلات دارد. شکلات‌های او جزو هدایای لوکس به شمار می‌رود. برخی از جعبه‌های آن بیش از 118.19 دلار به فروش می‌رسند. مغازه‌ها و شکلات او از آلمان تا چین به چشم می‌خورند. او در گفتگو با رویترز گفت که هدفش ایجاد تغییر و تحول در صنعت شکلات است.

چه کسی بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند؟

با شکلات به جنگ روزهای کرونایی برویم

مارکولینی 56 ساله در شارلروا بلژیک متولد شده و نخستین فعالیت تجاری خود را 25 سال پیش در بروکسل آغاز کرد.

پیر مارکولینی بر این باور است که می‌توان با شیرینی و شکلات غم روزهای کرونایی را از بین برد. او می‌گوید: ما در دوران تاریکی به سر می‌بریم. به نظرم با یک تکه کیک، یک جعبه پرالین و شکلات می‌توانیم به آن پایان بدهیم.

چه کسی بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند؟

بلژیک پیشگام در تولید شکلات، «پرالین» شکلاتی متولد بلژیک

بلژیک به تبحر خود در تهیه شکلات افتخار می‌کند. «جان نیوهاوس» شکلاتی از مغزهای روغنی مثل فندق و بادام خرد شده با پوششی از  سس کارامل یا شربت به نام «پرالین» را در سال 1912 اختراع کرد.  پیشگامی بلژیک در صنعت شکلات‌سازی با رقابت تولیدکنندگان خارجی از کانادا تا مالزی روبرو شد، که محصولات خود را به عنوان «بلژیکی» یا «دستورالعمل قدیمی بلژیک» بازاریابی می‌کنند. بلژیک دارای بیش از 200 شرکت شکلات سازی، بیش از 2000 فروشگاه و موزه شکلات مانند موزه کاکائو و شکلات بروکسل، دوره ها و کارگاه‌های آموزشی است.

چه کسی بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
2
4
چه خوشمزه به نظر میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار