وضعیت معاملات در بازار ارز، سکه و بورس
کد خبر: ۱۹۵۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 07    -    ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
بازار ارز، سکه و بورس هفته را با روند کاهشی آغاز کردند که بنا بر تحلیل کارشناسان اقتصادی این روند نزولی تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

بازار ارز، سکه و بورس هفته را با روند کاهشی آغاز کردند که بنا بر تحلیل کارشناسان اقتصادی این روند نزولی تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

مقاومت سکه در کانال ۱۲ میلیونی

در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۱۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 800 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 700 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 217 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 622 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 275 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت دلار در بازار امروز 

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 25 هزار و 200 تومان، یورو 30 هزار تومان و درهم امارات 7 هزار و 620 تومان اعلام شده است.

قیمت فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 24 هزار و 500 تومان و قیمت فروش یورو نیز با کاهش معادل 29 هزار و 800 تومان اعلام شده است.

شاخص کل بورس ریزش کرد

شاخص کل بورس تهران در تداوم روند کاهش خود با کاهش بیش از ۲۰ هزار واحدی تا ساعت ۹ و ۴۵ صبح امروز، عقب نشینی خود در کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ادامه داد.

شاخص هم وزن نیز کاهش بیش از هزار و ۸۰۰ واحدی داشته است.

نمادهای فولاد، فملی، کچاد، شتران، شبندر و اخابر بیشترین تاثیر منفی را در این روند داشته است.

شاخص کل فرابورس هم کاهش ۱۷۱ واحدی دارد.

به گفته فعالان، هر نتیجه‌ای که از انتخابات امریکا مبنی بر برد بایدن منتشر شود، می‌تواند زمینه‌ساز نوسان قیمت سکه و دلار شود. اخبار مربوط به پیروزی بایدن می‌تواند قیمت‌ها را بار دیگر در جهت نزولی قرار دهد. طبیعی است که در شرایط نااطمینانی که نتایج انتخابات امریکا به‌ صورت قطعی منتشر نشده است، بخشی از معامله‌گران بزرگ ترجیح دهند که اقدام به معامله خاصی نکنند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
سکه ارزشش پایین نیومده فقط حبابش کم شده. خودتون با مقایسه قیمت سکه و طلا 18 عیار متوجه میشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار