دستور پخت کیکی که در روز‌های انتخابات آمریکا پرطرفدار شده است
کد خبر: ۱۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: 2020 November 06    -    ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کیک انتخابات کیکی است که برای شب‌های طولانی شمارش آرا پخته می‌شد. دستور تهیه کیک انتخاباتی هارتفورد در کتاب «پخت و پز آمریکایی» نوشته آملیا سیمونز که در سال ۱۷۹۶ منتشر شده، وجود دارد. این کتاب، نخستین کتاب آشپزی شناخته‌شده‌ای است که توسط یک آمریکایی در ایالات متحده نوشته شده است،

دستور پخت کیکی که در روز‌های انتخابات آمریکا پرطرفدار شده است«تابناک باتو» برای اینکه از دنبال کردن اخبار بد در روز انتخابات در امان بمانید، نگاهی به سنت‌های قدمی کشور‌ها بیندازید: «کیک انتخابات». این کیک در سال‌های اخیر فراموش شده بود، اما از صبح روز یکشنبه تعداد زیادی در گوگل آن را جست‌وجو کرده‌اند.

ایندیپندنت به نقل از نیویورک تایمز نوشت: کیک انتخابات کیکی است که برای شب‌های طولانی شمارش آرا پخته می‌شد. دستور تهیه کیک انتخاباتی هارتفورد در کتاب «پخت و پز آمریکایی» نوشته آملیا سیمونز که در سال ۱۷۹۶ منتشر شده، وجود دارد. این کتاب، نخستین کتاب آشپزی شناخته‌شده‌ای است که توسط یک آمریکایی در ایالات متحده نوشته شده است، هر چند اشاراتی به این کیک در دوره قبل از اعلامیه استقلال وجود دارد.

دستور پخت کیکی که در روز‌های انتخابات آمریکا پرطرفدار شده است

داستان این کیک به شرح زیر است: در اوایل بهار، انتخابات فرماندار و سایر مقامات در شهر‌های ایالت کنتیکت برگزار شد و در ماه مه، نمایندگان اطراف این منطقه برای شمارش آرا در هارتفورد گرد هم آمدند، کاری که اغلب تا شب به طول می‌انجامد.

ماریان بوروس گزارشگری بود که داستان و دستورالعمل این کیک را با اقتباس از «کتاب پخت کشاورز» (The Fannie Farmer Baking Book) نوشته ماریون کانینگام در روزنامه تایمز منتشر کرد.

مواد لازم برای پخت کیک یک خمیر تخمیرشده پر از کشمش و پیکن (گونه‌ای گردوی گرمسیری)، و ادویه‌هایی از جمله دارچین، میخک و جوز هندی است. بافت نهایی چیزی بین کیک اسفنجی و کیک میوه‌ای متراکم است. بر اساس انجمن تاریخی نیوانگلند، گفته می‌شود که اولین کیک‌های انتخاباتی تا ۱۲ پوند هم وزن داشته است.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار