جسد گمشده در لواسانات پیدا شد
کد خبر: ۱۹۴۵۸۳
تاریخ انتشار: 2020 October 31    -    ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران از پیدا شدن پیکر فرد گمشده به نام «فرهاد احمد پور» در لواسانات خبر داد.

فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران از پیدا شدن پیکر فرد گمشده به نام «فرهاد احمد پور» در لواسانات خبر داد.

فرهاد احمد پور۵۲ ساله و ساکن پایتخت، روز سی ام مهر ماه از خانه خود خارج شده اما هیچوقت بازنگشت. اعضای خانواده او پس از بیست و چهار بی خبری، به کلانتری مراجعه کرده و اعلام مفقودی می کنند. به گفته اعضای این خانواده او آخرین بار در لواسانات مشاهده شده بود، به همین دلیل جمعیت هلال احمر برای یافتن او، عملیات نجات را آغاز کرد.

محمد علی راستکار در گفت‌وگو با میزان گفت: پس از اعلام گزارش مبنی بر مفقود شدن یک مرد در لواسانات، یک تیم ۵ نفره از کوهستان شمیرانات و یک تیم ۵ نفره از تیم واکنش‌های سریع استان تهران به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: جستجو از ساعت ۹ صبح روز یکم آبان آغاز شد و تا ساعت ۱۷ چهارم آبان ادامه داشت.

فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران ادامه داد: پس از چهار روز، هیچ اثری این مرد پیدا شد و با توجه به اینکه این منطقه صعب العبور است، عملیات به حالت تعلیق درآمد و ما موفق به پیدا کردن این فرد نشدیم.

راستکار گفت: در مجموع ۱۳۰ نجات گر در این عملیات حضور داشتند و از تجهیزات مورد نیاز مانند دو فروند هلی شات برا رصد منطقه و دوربین تخصصی نظامی، استفاده شد.

وی افزود:روز جمعه در ضلع شرقی دیواره قله ساکا یک کوهنورد جسد بی جان مردی حدودا ۵۰ ساله را پیدا کرده و به پلیس اطلاع داده بود.

فرمانده تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران اظهار کرد: برای انتقال جسد، تیم‌های واکنش سریع منطقه به محل اعزام شدند و جسد را به کلانتری ۱۶۶ لواسانات تحویل دادند که این اقدام از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر به طول انجامید.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار