خشونت مدیر مدرسه باعث قطع انگشت دانش‌آموز شد
کد خبر: ۱۹۴۴۰۶
تاریخ انتشار: 2020 October 29    -    ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مدیر یک مدرسه ابتدایی در مصر با برخورد خشونت آمیز خود، انگشت دست دختر بچه‌ای را قطع کرد.

با آغاز سال تحصیلی جدید در مصر که با بخاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، والدین هر صبح فرزندان خود را برای کسب علم به مدرسه می‌فرستند و از دور با نگرانی وضع سلامتی فرزند خود را پیگیری می‌کنند مخصوصا اگر در سال‌های اول مدرسه و در مقطع ابتدایی باشند.

با وجود نگرانی‌هایی مختلف کمتر والدینی به وقوع حادثه‌ای برای فرزند خود در مدرسه می‌اندیشند، والدین دختر بچه‌ای در مصر پس از دریافت تلفنی از مدرسه درباره آسیب دیدن فرزندشان بلافاصله به مدرسه مراجعه می‌کنند.

«سلمی ابراهیم علی» دختر مصری کلاس اولی هنگام مراجعه در نخستین روز مدرسه همراه با پسر عمه‌اش با برخورد بسیار خشنی از سوی مدیر مدرسه مواجه می‌شود.

مدیر مدرسه «الحریه» استان «الدقهلیه» با دیدن دختر بچه او را به خروج از حیاط مدرسه مجبور می‌کند و با خشونت او را به بیرون از مدرسه می‌کشد و با بستن محکم در به روی او باعث می‌شود انگشت اشاره دختر لای در مانده و قطع شود.

مادر این دانش آموز می‌گوید که مدیر مدرسه علی رغم دیدن خونریزی دست دختربچه، او را رها کرده تا در خیابان بماند و عابران پیاده او را به بیمارستان رسانده اند و هنگامی که مادر به مدرسه مراجعه می‌کند نیز از رفتار زشت و توهین آمیز این مدیر تعجب می‌کند و تنها انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی را راهی برای بیان خشم خود از این حادثه عنوان کرده است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار