این حیوانات شش میلیون سال قدمت دارند
کد خبر: ۱۹۴۳۳۲
تاریخ انتشار: 2020 October 30    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
یک مطالعه جدید گزارش داد که تمساح‌های باستانی آفریقا از طریق دریای مدیترانه شنا کردند تا در آب‌های ساحلی اسپانیا زندگی کنند. دانشمندان فسیل‌های دو تمساح به طول حدود ۱۰ فوت (۳ متر) را توصیف کرده اند که احتمالاً چندین بار در سراسر حوضه مدیترانه منتشر شده و حدود ۵ میلیون سال پیش اسپانیا و ایتالیا را به مستعمره خود تبدیل کرده‌اند.

این حیوانات شش میلیون سال قدمت دارند

این حیوانات شش میلیون سال قدمت دارنداختصاصی «تابناک با تو»؛ یک مطالعه جدید گزارش داد که تمساح‌های باستانی آفریقا از طریق دریای مدیترانه شنا کردند تا در آب‌های ساحلی اسپانیا زندگی کنند. دانشمندان فسیل‌های دو تمساح به طول حدود ۱۰ فوت (۳ متر) را توصیف کرده اند که احتمالاً چندین بار در سراسر حوضه مدیترانه منتشر شده و حدود ۵ میلیون سال پیش اسپانیا و ایتالیا را به مستعمره خود تبدیل کرده‌اند.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، تجزیه و تحلیل استخوان‌های جمجمه، دندان‌های جدا شده و پوست استخوانی - پلاک های استخوانی روی پوست - نشان می‌دهد که آنها متعلق بهcrocodylus checchiai ، از لیبی باستان و کنیا در آفریقا هستند.

این حیوانات شش میلیون سال قدمت دارند

بقایای آن‌ها بین سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۰۶ در «ونتا دل مورو» نزدیک والنسیا اسپانیا حفاری شد، اما اکنون فقط در یک مجله دیرینه‌شناسی اثری از آن‌ها یافت می‌شود.

فسیل‌های موجود در این سایت در منطقه والنسیا اولین فسیلی است که به تیره کروکودیل‌ها تعلق دارد و تاکنون در شبه‌جزیره ایبری سرزمینی متشکل از اسپانیا و پرتغال یافت شده است.

 

این حیوانات شش میلیون سال قدمت دارند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار