اینترنت در راه مریخ!
کد خبر: ۱۹۴۳۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 29    -    ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
ژانویه گذشته، او قصد داشت یک میلیون نفر را تا سال ۲۰۵۰ به سیاره سرخ بفرستد که برای این کار باید روزانه سه پرواز انجام شود که هر یک میزبان ۱۰۰ نفر خواهند بود. او ماه گذشته در همایش مجازی سفر انسان‌ها به مریخ، پیشرفت این صنعت را به اشتراک گذاشت...

هدف اسپیس ایکس ایجاد اینترنت در مریخ است!

اینترنت در راه مریخ!اختصاصی «تابناک باتو» ـ اسپیس ایکس قصد دارد، صورت فلکی بزرگ «استارلینک» در اطراف مریخ بسازد تا اینترنت را به یک میلیون نفری که این شرکت به سیاره سرخ می‌فرستد، ارائه دهد.

ایلان ماسک نقشه‌ای بلندپروازانه برای ساختن یک شهر یک میلیون نفری در مریخ دارد و بر این باور است ماهواره‌های استارلینک اسپیس ایکس، نقشی اساسی در این ماموریت خواهند داشت.

هدف اسپیس ایکس ایجاد اینترنت در مریخ است!

گوین شاتول، رئیس شرکت و مدیر عاملیات شرکت اسپیس ایکس، اخیراً جزئیات مربوط به آوردن این فناوری به سیاره سرخ را با مجله‌ی تایمز به اشتراک گذاشته است و می‌گوید: زمانی که ما مردم را به مریخ ببریم، آن‌ها به برقراری ارتباط نیاز خواهند داشت. در حقیقت من فکر می‌کنم که وجود یک صورت فلکی ماهواره‌ای مانند استارلینک در اطراف مریخ حیاتی است، چون این مجموعه از ماهواره‌ها نه تنها اینترنت را در اختیار ساکنین مریخ قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند پلی برای ایجاد ارتباط میان مریخ و زمین نیز باشد.

هدف اسپیس ایکس ایجاد اینترنت در مریخ است!

بنا بر این گزارش، اسپیس ایکس توجه ویژه‌ای به مریخ دارد، شاتول به این موضوع اشاره کرده که این کمپانی زمین را رها نمی‌کند. هدف شرکت این است که در صورت وقوع حادثه‌ای وحشتناک روی زمین، به بشریت شانس دیگری بدهد.

شاتول می‌گوید: ایلان ماسک این کمپانی را با هدف ایجاد توانایی حمل و نقل فضایی که باعث سفر انسان به سیاره‌های دیگر می‌شود، تاسیس کرده است. سال ۲۰۰۲ را به یاد می آورم؛ زمانی که در حال مصاحبه با ایلان بودم، وی چنین هدف بلندپروازانه‌ای داشت که در آن زمان دیوانه‌وار به نظر می‌رسید. حالا نزدیک به بیست سال از آن زمان گذشته و این برنامه حداقل برای فعالان این صنعت دیوانه‌وار به نظر نمی‌رسد. همراه با صورت فلکی استارلینک، موشک اسپیس ایکس نیز نقش مهمی در تبدیل شدن انسان به یک گونه بین سیاره‌ای ایفا می‌کند.

هدف اسپیس ایکس ایجاد اینترنت در مریخ است!

ماسک سال هاست از هدف خود برای سکونت انسان‌ها روی مریخ سخن گفته و همچنین بدون ترسی برنامه‌های خود را برای چنین کاری علنی کرده است.

این گزاش می افزاید: ژانویه گذشته، او قصد داشت یک میلیون نفر را تا سال ۲۰۵۰ به سیاره سرخ بفرستد که برای این کار باید روزانه سه پرواز انجام شود که هر یک میزبان ۱۰۰ نفر خواهند بود. او ماه گذشته در همایش مجازی سفر انسان‌ها به مریخ، پیشرفت این صنعت را به اشتراک گذاشت و گفت موشک در حال پیشرفت است. همچنین نگرانی‌هایی را در مورد ایجاد پایگاه در این سیاره داشت و گفت، ساختن یک شهر دشوار خواهد بود و اولین مهاجران آن با خطرات زیادی مواجه می‌شوند.

هدف اسپیس ایکس ایجاد اینترنت در مریخ است!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
5
2
اصلا تا حالا خودش رفته که این پیشنهادو برای بقیه میکنه؟
پاسخ ها
مریخ
| |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
جدای پروژه های اکتشافی ناسا بر سطح سیاره سرخ ایلان ماسک مالک قانونی شرکت اسپینس ایکس یکی از فعالان عرصه فضاست این شرکت کاملا خصوصی و قرار است تا سال ۲۰۳۴ سه فضانورد بر فراز مریخ فرود اورد او ماهواره های مختلفی را در مدار مریخ قرار داده و کل سطح سیاره را اسکن و حتی مناطق ان را شناسایی نامگذاری و اطلاعات بسیار مفیدی از سطح این سیاره جمع اوری و در اختیار دانشمندان قرار داده است موشک ساخت شرکت اسپینس ایکس با رها مورد ازمایش قرار گرفته و فضانوردان ایستگاه بین المللی را به انجا رسانده و مخزن موشک بجای رها شدن در فضا با خطای صفر در نقطه صعود فرود میاید او ماشین پدرش را با موفقیت در مدار مریخ قرار داد او یک نابغه دانشمند در عرصه علوم فضایی و سفر های فضایی است و بارها اعلام کرده که حاضر است خودش اولین مسافر مریخ باشد تا حالا هیچ انسانی پای بر سیاره سرخ نگذاشته اما سفینه های اسپریت ۱ و ۲ ازمایشگاه ثابت فنیکس ربات کنجکاوی و ازمایشگاه اینسایت با موفقیت بر روی مریخ فرود امده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
12
مردم دنیا دارن به چه چیزایی فکر می کنن اونوقت تو کشور ما بحث اصلی در مورد توانایی دوچرخه سواری بانوان تو سال 1420 که فکر می کنم اون روز که تو مریخ شهرک زدن ما به این هدف دست نیافتنی نایل بشیم ان شا الله
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
بعدش میان میگن امریکایی جهان خوار نگذاشت ما به کره مریخ برویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
0
سیستم امریکایی اینطوری است ،
همانطور که شرکت های عظیم نفتی و مالی امریکایی مثلا خصوصی هستند ،
همانطور که شرکت های عظیم اسلحه سازی آنها در ظاهر خصوصی اند ،
حالا نوبت به فناوری رسید و شاهیدم که شرکتهای مثل اسپیس ایکس و فیسبوک پرچم دار جنبش فناورانه در دنیا شده اند ،

از روزی که این آقا شروع به کار کرد ، به طرز کاملا شک برانگیزی سعی در نشان دادن یک کاراکتر جذاب از خودش داشت ،
در حالی که برای راضی کردن پنتاگون به همکاری ، نیاز به این نمایش ها نیست ،
به عنوان مثال کدامتان اسم مدیر شرکت نورثروپ گرومن را می دانید ،
شرکتی که از ناو هواپیمابر تا موشک بالستیک می سازد ؟

تمام نمایش ایلان ماسک پوششی است برای تبدیل مریخ به کلونی امریکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار