کشف پرنده‌ای عجیب و منحصر به فرد برای نخستین بار
کد خبر: ۱۹۴۰۶۵
تاریخ انتشار: 2020 October 27    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
جنسیت این نوع پرندگان را می توان از طریق رنگ آنها تعیین کرد...حالا محققان پرندگانی را یافته‌اند که بخشی از بدن آن صورتی و سیاه و بخشی زرد و سیاه است. «آنی لیندسی»، مدیر برنامه پیوند پرندگان گفت: کل تیم تحقیق از دیدن چنین پرنده نادری از نزدیک بسیار هیجان زده شدند زیرا این نخستین بار است که چنین تجربه‌ای زا پشت سر می گذارند.

کشف پرنده‌ای عجیب و منحصر به فرد برای نخستین بار

کشف پرنده‌ای عجیب و منحصر به فرد برای نخستین باراختصاصی «تابناک با تو»؛ دانشمندان در منطقه حفاظت‌شده پادرمیل، بخشی از موزه تاریخ طبیعی کارنگی در پیتسبورگ، پرنده منقار صخره‌ای نادری را که شبیه شکوفه‌های گل بود ، کشف کردند.

به گزارش روزنامه «ایندیپندنت»، این پرنده یک ژیناندرومورفی (Gynandromorphism) است؛ یعنی ارگانیسمی که ویژگی هر دو جنس نر و ماده را داشته باشد. ، پرنده یادشده تقریباً در سمت راست ویژگی های نر و در سمت چپ ویژگی های پرنده ماده را دارد.

کشف پرنده‌ای عجیب و منحصر به فرد برای نخستین بار

جنسیت این نوع پرندگان را می توان از طریق رنگ آنها تعیین کرد، زیرا قسمت داخلی بالهای نرصورتی و سیاه است.

حالا محققان پرندگانی را یافته‌اند که بخشی از بدن آن صورتی و سیاه  و بخشی زرد و سیاه است. «آنی لیندسی»، مدیر برنامه پیوند پرندگان گفت: کل تیم تحقیق از دیدن چنین پرنده نادری از نزدیک بسیار هیجان زده شدند، زیرا این نخستین بار است که چنین تجربه‌ای زا پشت سر می گذارند.

برچسب ها: پرنده عجیب ، کشف
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار