افشاگری جنجالی بازیگر معروف هالیوود
کد خبر: ۱۹۴۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 25    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
بازی در فصل اول «کارآگاه واقعی» کمک زیادی به کمپین اسکار او برای «باشگاه خریداران دالاس» کرد. مک‌کانهی نه تنها بهترین نقد‌های دوران بازیگری‌اش را با این سریال دریافت کرد، بلکه شخصیت «راستین کول» او مهم‌ترین اتفاق تلویزیونی سال ۲۰۱۴ نیز شد.

افشاگری جنجالی بازیگر معروف هالیوود«تابناک باتو» «متیو مک‌کانهی» در کتاب خاطرات جدیدش «چراغ‌سبزها» (Greenlights) فاش می‌کند که در سنین نوجوانی قربانی آزار جنسی بوده است. ستاره‌ی ۵۰ ساله «باشگاه خریداران دالاس» در این کتاب که سه‌شنبه گذشته منتشر شده، رویداد‌هایی را نقل می‌کند که سبب شده‌اند پیشرفت کند و یا جلوی حرکت او را گرفته‌اند. این بازیگر برنده‌ی اسکار شرح می‌دهد که چگونه این لحظات برای او عبرت‌آموز بوده‌اند.

افشاگری جنجالی بازیگر معروف هالیوود

در ابتدای کتاب مک‌کانهی چندین نکته را در مورد خود به اشتراک می‌گذارد تا برای سایر بخش‌های کتاب مقدمه‌چینی کند. او فاش می‌کند که اولین تجربه‌ی آمیزش جنسی او از روی رضایت نبوده و با «تهدید» انجام گرفته. مک‌کانهی می‌گوید: «وقتی که ۱۵ ساله بودم تهدید شدم که برای اولین بار آمیزش جنسی کنم. تردیدی نداشتم که برای این آمیزش به جهنم خواهم رفت. امروز، فقط امیدوارم که این‌گونه نباشد.»

مک‌کانهی علاوه بر این فاش کرده است که در سن ۱۸ سالگی وقتی بی‌هوش پشت یک ون افتاده بوده یک مرد به او تعرض کرده. او با این حال معتقد است که قربانی نیست: «هرگز احساس نکردم که قربانی هستم. شواهدی بسیاری دارم که دنیا دست در کار خوشبخت کردن من دارد.» مک‌کانهی در بخش‌های دیگری از کتاب از رابطه‌ی ناسالم والدینش، ازدواجش با «کامیلا آلوز» و فلسفه‌ی شخصی خود می‌گوید.

افشاگری جنجالی بازیگر معروف هالیوود

او اعتراف می‌کند که سریال «کاراگاه واقعی» به کسب اسکار او با «باشگاه خریداران دالاس» در سال ۲۰۱۴ کمک کرده است. تغییرات جسمانی مک‌کانهی برای این فیلم هوش از سر رأی‌دهندگان اسکار پراند، اما در آن زمان رقابت تنگاتنگی میان او و «لئوناردو دی‌کاپریو» (The Wolf of Wall Street) و «چیوتل اجیوفر» (۱۲ Years a Slave) داشت.

بازی در فصل اول «کارآگاه واقعی» کمک زیادی به کمپین اسکار او برای «باشگاه خریداران دالاس» کرد. مک‌کانهی نه تنها بهترین نقد‌های دوران بازیگری‌اش را با این سریال دریافت کرد، بلکه شخصیت «راستین کول» او مهم‌ترین اتفاق تلویزیونی سال ۲۰۱۴ نیز شد. شبکه‌های اجتماعی مملو از میم‌های «راست» شد و بعضی از دیالوگ‌های او تا مدت‌ها از ذهن هواداران پاک نشد.

فصل اول «کارآگاه واقعی» از ژانویه تا ۹ مارس سال ۲۰۱۴ و همزمان با بالا گرفتن تب اسکار پخش شد. اولین قسمت این سریال تنها چند روز پیش از نامزدی اسکار مک‌کانهی روی ایر رفت. جنبه‌ی دیگر «کارآگاه واقعی» و «باشگاه خریداران دالاس» تغییر مسیر بازیگر از ژانر کمدی به درام‌های مستقل بود که از آن به عنوان دوران «مک‌کانسانس» یاد می‌شود و به اعتقاد مک‌کانهی رسماً به پایان رسیده.

30نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
یکی از معدود سریالهای زیبا با دیالوگهای عمیق و بازی بی نظیر مک کانهی همین true detective است که از لحظه لحظه اش لذت بردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار