ترفندهایی برای حالت دهی موهای فر
کد خبر: ۱۹۴۰
تاریخ انتشار: 2015 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
همه ی زنانی که موهای فر دارند، به خوبی می دانند که این حالت زیبای مو خیلی اوقات می تواند عذاب آور باشد. برای اینکه شما از سروکله زدن روزانه با موهای فر خود راحت شوید، این ترفند ها را به کار ببرید:

۱- لایه، لایه، لایه

همه چیز از مدل کوتاه کردن مو شروع می شود. موهای فر اگر به صورت لایه لایه کوتاه نشده باشند، اصلاً ظاهر خوبی نخواهند داشت. از آرایشگر خود بخواهید موهای شما را با لایه های بلند کوتاه کند. این کار به موها، چه بالای شانه و چه پایین تر از شانه باشند، شکل می دهد.

۲- شامپوی بدون سولفات

روزهایی که تصمیم می گیرید موهایتان را بشویید (بهتر است هر دفعه از شامپو استفاده نکنید)، فقط از شامپوهایی استفاده کنید که بدون سولفات باشند. سولفات رطوبت موها را از بین می برد و از بین رفتن رطوبت موها، بدترین کابوس دختران مو فرفری است.

۳- از حوله استفاده نکنید

برای گرفتن آب اضافی موها، از یک تی شرت نخی استفاده کنید. هیچ وقت حوله را به موها نمالید تا خشک شوند چون در این صورت موها وز خواهند شد.

۴- درمان های معمول

درمان هفتگی موها با پروتئین یا استفاده از نرم کننده ها می تواند در حفظ یکپارچگی مو موثر باشد. برای این که بدانید به این درمان ها نیاز دارید یا نه، کافی است یک تار مو را بکشید. اگر تار مو دوباره به حالت اول برنگشت، وقت آن است که به فکر درمان باشید.

۵- آزمایش و خطا

برای موهای نازک، ما استفاده از موس را پیشنهاد می کنیم (از ژل مو استفاده نکنید چون موها را خشک می کند). برای موهای ضخیم، روغن هسته انگور را به نوک موها بزنید. این روغن سبک است و بدون این که موها را زیاد چرب کند، وز موها را از بین می برد.

منبع:باغ دارو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار