خشونت کشیش حین غسل نوزاد کار دستش داد
کد خبر: ۱۹۳۸۰۱
تاریخ انتشار: 2020 October 22    -    ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کشیش مسیحی که به طرزی خشن اقدام به انجام غسل تعمید یک نوزاد کرد با شکایت خانواده او مواجه شد.

یکی از مراسم‌هایی که پس از تولد یک نوزاد در یک خانواده مسیحی انجام می‌شود غسل تعمید نوزاد است. به اعتقاد اولین گروه‌های کلیسایی (کاتولیک و ارتودوکس)، تعمید اطفال سر آغاز رهایی کودک از سرشت هبوط یافته انسانی است و غسل به عبارتی تولدی تازه است.

اما به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که روش عجیب کشیشی مسیحی در غسل یک نوزاد را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است. در این ویدئو روش خشن این کشیش در غسل نوزاد جلب توجه می‌کند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که کشیش در حالی که با دو دست خود نوزاد را گرفته، او را با شدت زیادی وارد ظرف آب می‌کند.

این در حالی است که پای نوزاد هنگامی که کشیش قصد فرو بردن او در داخل آب را دارد با شدت زیادی به دیواره ظرف برخورد می‌کند. در این ویدئو صدای گریه نوزاد پس از بیرون کشیده شدن از آب توسط کشیش شنیده می‌شود. این اتفاق روز شنبه و در یکی از مناطق کشور قبرس رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در لحظه غسل نوزاد «نتینا شیتا»، مادر این کودک نیز از نزدیک شاهد این صحنه بود. بنا به گفته مادر این نوزاد فرزندش پس از آنکه این کشیش با شدت زیاد او را در آب فرو برد کاملا قرمز شده بود. بنا به ادعای این زن پس از این صحنه کشیش از او عذرخواهی کرد.

خانم شیتا در این باره گفت: کشیش به فرزندم آسیب وارد کرد و هنگامی که من بر سر او فریاد کشیدم او گفت که مسئول غسل تعمید است. فرزندم کاملا قرمز و شوکه شده بود.

در مصاحبه تلویزیونی‌ای که این کشیش در روز یکشنبه انجام داد از خانواده این نوزاد عذرخواهی کرد، اما تاکید کرد که این اتفاق (آسیب به نوزاد) عمدی نبوده است.

گفتنی است؛ پس از این اتفاق مادر کودک و خانواده اش شکایتی را علیه این کلیسا مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار