کفش‌های خواننده معروف جنجال به پا کرد
کد خبر: ۱۹۳۶۸۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 21    -    ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
یک جفت کفش ورزشی بیلی آیلیش به شکل باورنکردنی باعث اختلاف در میان کاربران اینترنت شده است. همه چیز روز شنبه آغاز شد وقتی آیلیش تصمیم گرفت در بخش استوری اینستاگرام خود به سوالات طرفدارانش پاسخ دهد. یکی از وی در مورد اینکه کفشش چه رنگی است سوال کرده بود که با انتشار یک استوری بحث برانگیز از این ترانه سرا و خواننده مشهور همراه بود.

کفش‌های خواننده معروف جنجال به پا کرد«تابناک باتو» یک جفت کفش ورزشی بیلی آیلیش به شکل باورنکردنی باعث اختلاف در میان کاربران اینترنت شده است. همه چیز روز شنبه آغاز شد وقتی آیلیش تصمیم گرفت در بخش استوری اینستاگرام خود به سوالات طرفدارانش پاسخ دهد. یکی از وی در مورد اینکه کفشش چه رنگی است سوال کرده بود که با انتشار یک استوری بحث برانگیز از این ترانه سرا و خواننده مشهور همراه بود. بیلی آیلیش ویدیویی از کفش های ورزشی مدل Nike Air More Uptempo خود منتشر کرده و به خاطر اینکه پدرش آن ها را "صورتی و سفید" نامیده بود با او شوخی کرد.

کفش‌های خواننده معروف جنجال به پا کرد

ظاهراً آیلیش با موجی از پیام ها مواجه شده بود که با نظر پدرش موافق بودند و این موضوع باعث شد آیلیش در جریان یک سری ویدیو سعی کند ثابت نماید که کفش های ورزشی اش سبز نعنایی و سفید هستند.

با افرایش تعداد کسانی که با صورتی و سفید بودن کفش های او موافق بودند، بحث در این مورد بالا می گیرد. آیلیش حتی تصاویری از کفش های ورزشی خود در تبلیغ نایکی با رنگ های مختلف در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد که در آن از عبارت "به سختی سبز" استفاده شده بود. آیلیش پس از این پست خطاب به طرفدارانش گفت: "بله، اینطوریه، همه تون می رید به جهنم، برید به جهنم".

یک جفت کفش ورزشی بیلی آیلیش به شکل باورنکردنی باعث اختلاف در میان کاربران اینترنت شده است.

یک جفت کفش ورزشی بیلی آیلیش به شکل باورنکردنی باعث اختلاف در میان کاربران اینترنت شده است.

با این وجود دعوا بر سر رنگ این کفش های ورزشی همچنان ادامه داشته و به روز بعد نیز کشیده شد. آیلیش روز یکشنبه از مادرش خواست که در این بحث به او کمک کند. مگی بیرد، مادر آیلیش نیز از وی می خواهد که آرامشش را حفظ کند اما آیلیش می گوید: "نه رفیق، هنوز به این موضوع اصرار دارم زیرا تمام اینترنت دارد سر به سر من می گذارد".

یک جفت کفش ورزشی بیلی آیلیش به شکل باورنکردنی باعث اختلاف در میان کاربران اینترنت شده است.

در ادامه، خواننده ۱۸ ساله حتی کفش های برخی دیگر از افراد نزدیک به خود را نشان داده و تفاوت آن ها با رنگ کفش هایش را به نمایش می گذارد. بیلی آیلیش در ادامه می گوید: "پس همه ما می دانیم که حق با من است. حتی اگر شما چیز دیگری ببینید می دانید که حق کاملاً با من است. و خیلی سریع، پیش از اینکه به بحث ادامه دهید یا هر غلطی بکنید، تمام اینترنت یک هفته است که مرا چاق می خواند، پس بگذارید این را داشته باشم. بگذارید این را داشته باشم".

اشاره آیلیش به ماجرای هفته گذشته بود زمانی که او به خاطر پوشیدن لباس های تنگ به جای لباس های گشاد همیشگی اش مورد انتقاد قرار گرفت و طرفدارانش به سرعت از او دفاع کردند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
2
99
توروخدا این اراجیف چیه میزنید توی سایتتون؟
تنها چیزی که برام سواله اینه که میخوام بدونم اون مترجم یا کسی که خبرو پست میکنه- خجالت میکشن از این چرت و پرتا یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
متوجه اصل موضوع نشدید، قبلا در مورد تفاوت دید انسانها در تشخیص رنگ، چالش رنگ یک لباس داغ شده بود. برداشت انسانها از رنگ از نظر روان شناسی مساله مهمیه. شاید دنیایی که شما از پشت چشمهایتان می بینید با دنیای دیگری به خاظر مسایل بیوفیزیکی فرق داشت باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
3
75
ذهن و تفکر بشریت تا چه اندازه ب انحطاط کشیده شده است که چندین هزار نفر بدنبال پی بردن به رنگ کفش یک خواننده هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
3
48
این دری وری ها چی شما منعکس میکنی؟؟؟؟؟؟؟
واقعا کار کردن این گونه خبرها خودش تهاجم فرهنگیه
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
1
ابلهان را همه شربت زگلاب است وشکر
قوت دانا همه همه از خون جگر میبینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
6
مشدى اين چرت و پرت هارو ننويس مردم گرفتارند اينارو بذار برأى موقعى كه دلار بشه هزار تؤمن نه دلار سى و دو هزارى و هزار بدبختيه ديگه برو ببين كفش مستأجرا تو تهرون چه رنگيه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
3
خطاب به دوستانی که بالا تر نظر دادن که خارجی ها احمقن و تهاجم فرهنگی و این چیزها ! باید بگم ، شمام اگه شکمت سیر بود ، نون شب که هیچی ، بابت سال ـینده ات هم می دونستی که بی مشکل سر میشه ، خونه و شهرت تمیز بود ، آلودگی هوا نداشتی ، تو متره خفه نمی شدی و هزار تا چیز دیگه ، این قدر بی دغدقه می شدی که مثل اونها تو فکر رنگ کفش یکی دیگه باشی ! ولی علی الحساب باید به فکر نتیجه انتخابات آمریکا و قیمت دلار باشیم !
ثنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
اون بیچاره یه رنگ کفشی پوشیده حالا اینجا برای من سواله که این وسط چی به شما میرسه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
1
ببین مشکل ما ایرانیا چیه ..... اون وقت مشکل اینها رنگ کتونی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار