بازداشت ۳ نفر در شهرداری مشکین‌دشت
کد خبر: ۱۹۳۶۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 20    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

حسین ناصرخاکی روز سه شنبه ۲۹ مهرماه با اعلام خبر بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری مشکین دشت گفت: طبق گزارش‌های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده دستور قضایی بازداشت مسئول سابق پلیس ساختمان شهرداری مشکین و دو نفر از کارکنان این مجموعه به اتهام اخذ رشوه و دلالی برای دریافت آن صادر شد.

وی افزود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد ۳۰ سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، ۵ میلیون تومان وجه نقد و شمش ۳۰ گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

دادستان فردیس با بیان اینکه همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت هستند گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار دارد و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

وی از احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده گفت و تصریح کرد: دادستانی فردیس در راستای فساد زدایی و مبارزه با مفسدین هیچ مماشاتی نداشته و با هر فرد و مسئولی که به جای خدمت به مردم مرتکب فساد شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
بازداشت میشن، چون شیتیل بالایی‌ها رو ندادن و می‌خواستن تک‌خوری کنن. وگرنه کسانی که روزمره با شهرداری و دارایی سر و کار دارن، میدونن که این سیستم دریافت «هدایای خوجوش» کاملاً جاافتاده و مدون هست.
پاسخ ها
mojtaba
| |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
دستگیر کنن یه حرفی میزنی دستگیر نکنن هم یه حرف دیگه.... نمیری ازین همه استدلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار