استایل خوانندگان مراسم جوایز جهانی بیلبورد ۲۰۲۰
کد خبر: ۱۹۳۵۹۲
تاریخ انتشار: 2020 October 20    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
چند شب پیش برندگان موسیقی بیلبورد ۲۰۲۰ (Billboard Music Awards) مشخص شدند و پست مالون (Post Malone) و بیلی آیلیش (Billie Eilish) بیشترین جایزه‌های این مراسم را دریافت کردند. در این مراسم که در سالن تئاتر دالبی لس‌آنجلس برگزار شد، پست مالون با کسب ۹ جایزه، بیلی آیلیش و لیل ناز اکس هر دو با ۳ جایزه در صدر برندگان این جایزه جهانی قرار گرفتند.

استایل خوانندگان مراسم جوایز جهانی بیلبورد ۲۰۲۰«تابناک باتو» چند شب پیش برندگان موسیقی بیلبورد ۲۰۲۰ (Billboard Music Awards) مشخص شدند و پست مالون (Post Malone) و بیلی آیلیش (Billie Eilish) بیشترین جایزه‌های این مراسم را دریافت کردند. در این مراسم که در سالن تئاتر دالبی لس‌آنجلس برگزار شد، پست مالون با کسب ۹ جایزه، بیلی آیلیش و لیل ناز اکس هر دو با ۳ جایزه در صدر برندگان این جایزه جهانی قرار گرفتند.

نکته قابل توجه در این مراسم دعوت خوانندگان از مردم آمریکا برای شرکت در انتخابات و رأی دادن بود از جمله با سخنرانی یا پوشیدن لباسی که روی آن کلمه vote (رأی دادن) نوشته شده بود.

استایل خوانندگان مراسم جوایز جهانی بیلبورد ۲۰۲۰

همچنین در این مراسم سیا Sia خواننده استرالیایی که اصولا صورت خود را در موزیک‌ویدئوها و مراسم می‌پوشاند، با استایل منحصربه‌فرد خود ترانه‌ای را به صورت زنده اجرا کرد.

در ادامه استایل برخی از حاضران در این مراسم جهانی را ببینید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار