بازیگر معروف ایرانی کرونا گرفت +عکس
کد خبر: ۱۹۳۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 14    -    ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کرونا بازیگر سریال‌های "ولایت‌عشق" و "بچه‌مهندس" را راهی بیمارستان مسیح دانشوری کرد؛ او می‌خواهد کرونا را شکست بدهد و دوباره استاد دانشگاه "بچه‌مهندس" باشد.

بازیگر نام‌آشنایی در تلویزیون و تئاتر است. بیشتر او را با سریال "شوق پرواز" می‌شناسیم، زمانی که نقش شهید اردستانی را بازی می‌کرد. البته نقش‌های متعددی چه در سریال "ولایت عشق"، چه "سلام آقای مدیر" و چه تازه‌تر استاد مهرپرور "بچه‌مهندس2" از او سراغ داریم. صدایش خس‌خس می‌کرد و نالان از ویروس منحوس کرونا، اما امیدوار بود هرچه زودتر بتواند در جلوی دوربینِ "بچه‌مهندس4" قرار بگیرد و دوباره استاد دانشگاه این سریال تلویزیونی باشد.

بازیگر معروف ایرانی کرونا گرفت +عکس

در بیمارستان است و کارهای جهادی پزشکان و پرستاران او را به یادِ سریال "شوق پرواز" و حال و هوای نقش شهیدان بابایی و اردستانی می‌اندازد. بزرگمردی‌ها و شجاعت‌هایی که آن شهیدان والامقام به خرج دادند تا این روزهای رشد و پرآتیه ایران را ببینیم. او با اینکه زیاد نمی‌توانست حرف بزند از سختی‌های این بیماری و سلحشوریِ پزشکان و پرستاران می‌گفت. حتماً نباید از دوربین تلویزیون دور بماند و این شجاعت‌ها و دلاوری‌ها را نشان دهند تا همگان بدانند این‌ها چقدر قهرمان‌اند.

اتابک نادری در جریان گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت که روزی می‌گفتیم درباره قهرمانان معاصر و شخصیت‌های بزرگی باید سریال و فیلم بسازیم، امروز دوباره خواستار ساخت همین آثاریم و البته کنار آن حتماً این کارهای جهادی دیده شود که واقعاً این پزشکان و پرستاران در صحنه کرونا هم قهرمانان واقعی‌اند. در پیکره صداوسیما باید این نگاه‌ها به قهرمانان معاصر تقویت شود. نسل جوان ما با این شخصیت‌ها آشنا شوند و لازم است حتماً این اتفاق بیفتد.

وقتی درباره بیماری کرونا از او سؤال کردم برایش باورنکردنی بود که راهی بیمارستان شود. چرا که اتابک نادری در این گفت‌وگو به ما توضیح داد بیش از دو هفته در منزل قرنطینه بوده و وخیم‌شدن تنفس و وضعیت ریه‌اش او را به انجام آزمایشات و سی‌تی‌اسکن جدید وادار کرد که بعد از آن پزشکان تجویز کردند در بیمارستان بستری شود. او درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش با حالتی که مدام سرفه می‌کرد، گفت: جای نگرانی نیست و قرار است چند روز دیگر طبق گفته پزشک‌ها، گسترش ویروس در ریه مهار شود و بهتر خواهم شد.

نادری تأکید کرد: هنوز نمی‌دانم کجا درگیر کرونا شدم اما نه تب و لرز داشتم و نه اوایل سرفه می‌کردم. همه‌چیز از بدن‌درد آغاز شد و آرام آرام ریه‌ام درگیرِ این بیماری شد و حالا به سختی می‌توانم صحبت کنم. خوشبختانه در حال حاضر با تزریقات و توجه پزشکان و پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری حالم رو به بهبود است.

وی در پایان درباره حضورش در فصل چهارم "بچه‌مهندس" خاطرنشان کرد: قرار است فصل چهارم "بچه‌مهندس" در آبان‌ماه تولیدش را آغاز کند، از من دعوت کرده‌اند ان‌شاءالله با بهبودی و پشت سر گذاشتن این بیماری، براساس اعلام کارگردان سریال جلوی دوربین خواهم رفت. البته فیلم سینمایی "اینجا هم باران می‌بارد" را به زودی در نوبت اکران دارم.

اتابک نادری با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی مسئول بررسی وضعیت و آسیب‌های وارد شده کرونا به گروه‌ها و تماشاخانه‌های خصوصی بوده است.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
3
معروفشو خوب اومدی .....ههه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار