مرد هندی برای سلامتی ترامپ جان داد!
کد خبر: ۱۹۳۱۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 14    -    ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
بوسا کریشنا راجو از بیماری رئیس جمهور آمریکا چنان غصه‌دار شد که برای بهبود او چهار روز تمام روزه خشک و کامل گرفت و شب و روز برای تندرستی ترامپ دعا کرد و تنها موقعی آب و غذا به دهان گذاشت که از بهبودی رئیس جمهور آمریکا مطمئن شد. او از فرط علاقه به ترامپ حتی نام خود را به "ترامپ کریس" تغییر داده بود.

مرد هندی برای سلامتی ترامپ چهار روز روزه گرفت و سپس جان داد«تابناک باتو» ـ مردی هندی که از ستایشگران ترامپ بود، چهار روز برای بهبودی رئیس جمهور آمریکا از کووید ۱۹ روزه گرفت. این مرد ۳۲ ساله بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.


رئیس جمهور ایالات متحده طرفداران زیادی دارد و هنگامی که او به بیماری کووید۱۹ دچار شد، روبروی بیمارستانی که او در آن بستری شده بود، آمریکاییان زیادی گرد آمدند و برایش دعا خواندند.

اما ترامپ در هند نیز هواداران فراوان دارد. هنگامی که دونالد ترامپ به ویروس کرونا دچار شد، یکی از این هواداران پرشور او برای سلامتی رئيس جمهور آمریکا چهار روز روزه گرفت.


بوسا کریشنا راجو از بیماری رئیس جمهور آمریکا چنان غصه‌دار شد که برای بهبود او چهار روز تمام روزه خشک و کامل گرفت و شب و روز برای تندرستی ترامپ دعا کرد و تنها موقعی آب و غذا به دهان گذاشت که از بهبودی رئیس جمهور آمریکا مطمئن شد.

مرد هندی برای سلامتی ترامپ چهار روز روزه گرفت و سپس جان داد

این مرد ۳۲ ساله هندی تنها یک روز پس از مرخصی ترامپ از بیمارستان بر اثر ایست قلبی درگذشت.

رسانه‌های جمعی، از قول پسرعموی مرد هندی گفته‌اند که او پس از شنیدن بیماری ترامپ به کنج اتاقی خزید و چهار روز از خوردن غذا و نوشیدنی پرهیز کرد. او پس از شنیدن خبر تندرستی ترامپ از اتاق بیرون آمد اما موقع خوردن اولین استکان چای حالش به هم خورد و کمی بعد در بیمارستان جان سپرد.

پسرعموی مرد متوفی به خبرنگاران گفته که او هیچ بیماری قبلی نداشته و "ما گمان می‌کنیم که بر اثر ضعف عمومی بدن درگذشته باشد".

راجو اهل ایالت تلانگانا بود و به خاطر عشقی که به ترامپ داشت نه تنها در ولایت خود بلکه در سراسر جهان نیز اسمی در کرده بود. او سال گذشته مجسمه‌ای از پیکر دونالد ترامپ را روبروی خانه خود قرار داد. او درباره انگیزه خود گفته بود: «ترامپ برای من مثل خداست و برای همین مجسمه او را جلو خانه‌ام گذاشته‌ام».


او از فرط علاقه به ترامپ حتی نام خود را به "ترامپ کریس" تغییر داده بود.

هنگامی که ترامپ در آغاز سال جاری میلادی از هند دیدار کرد، راجو تلاش زیادی کرد تا شاید معبود خود را ببیند، اما در تلاش‌های خود ناکام ماند و به دیدار ترامپ نایل نشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ابوالحسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
2
خداوندش با ترامپ خدایش محشورش کند. نیه نیه ناهی ناهی تیک تیک ترامپ خدا!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
3
دیدار به قیامت شد که
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار