دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟
کد خبر: ۱۹۲۹۸۸
تاریخ انتشار: 2020 October 13    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
اگر رنگ اکر را با خاک اکر تعریف کنیم قدری به مشکل بر میخوریم، زیرا خاک اکر در طبیعت گاهی مایل به قرمز، گاهی مایل به بنفش می‌باشد، ولی آن چیزی که به عنوان رنگ اکر در جهان شناخته می‌شود رنگ خاک اکری می‌باشد که در طیف زرد قرار دارد و بهترین توصیف برای آن ترکیب قهوه‌ای و زرد می‌باشد.

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟«تابناک با تو» - اکر ( YELLOW OCHRE ) یا همان اُخرایی رنگی زرد مایل به قهوه‌ای می باشد که دارای طیف روشن تا تیره است.

خانواده ی رنگ اکر

اگر رنگ اکر را با خاک اکر تعریف کنیم قدری به مشکل بر میخوریم، زیرا خاک اکر در طبیعت گاهی مایل به قرمز، گاهی مایل به بنفش می‌باشد، ولی آن چیزی که به عنوان رنگ اکر در جهان شناخته می‌شود رنگ خاک اکری می‌باشد که در طیف زرد قرار دارد و بهترین توصیف برای آن ترکیب قهوه‌ای و زرد است.

رنگ اکر برای دکوراسیون منزل طرفداران زیادی دارد، زیرا نور، نشاط و گرما را به ارمغان می‌آورد. آیا قصد دارید از این رنگ در دکوراسیون خود استفاده کنید؟

اکر برای کسانی که سبک بوهمیایی را دوست دارند ایده آل است، زیرا گرما را در هر کجا که خانه شما باشد منتقل می‌کند. اگر به اندازه ما این رنگ را دوست دارید، بیاموزید که چگونه از آن در خانه خود استفاده کنید با ما همراه باشید….

اکر رنگی است که شما آن را با پاییز مرتبط می‌دانید. با این وجود، به دلیل تابش اشعه‌های خورشید به افق، تابستان را نیز به یاد ما می‌آورد. رنگی بین زرد و خردلی است و میتواند بی انتها باشد با این حال، استفاده از آن برای تزئین ممکن است دشوار باشد.

تزئین با اکر در دوز‌های کم

شما احتمالاً رنگ اکر را دوست دارید، اما از استفاده از آن در مناطق بزرگ مطمئن نیستید. بهترین چیز در مورد این رنگ قابلیت استفاده در اکسسوری‌ها به ویژه پارچه است. با کوسن‌ها، فرش‌ها، سفره‌ها یا تختخواب‌ها و کوزه‌های سفالی یا از طریق طرح‌های چاپی آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید. فراموش نکنید این رنگ با قرمز، آبی یا سبز بسیار عالی به نظر می‌رسد.

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

رنگ اکر روی دیوارها

از آنجا که این رنگ هم آرامش و هم شادی را القا می کند، برای تزئین دیوارهای هر منطقه از خانه شما بسیار مناسب است.

اگر می خواهید انرژی بگیرید، می توانید آن را با رنگ سفید ترکیب کنید. اما اگر می خواهید ظاهر جسورانه تری داشته باشید، یکی از دیوارها را رنگ کنید و روی دیوار دیگر کاغذ دیواری هایی با جزئیات اکر قرار دهید. قطعا مجذوب نتیجه خواهید شد!

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

اکر و کودکان

اگر بخواهید از رنگ های پاستلی جدا شوید ، اکر رنگ مورد علاقه اتاق کودکان است زیرا پر از زندگی است. به همین دلیل ، نور و انعکاس های مثبت را منتقل می کند. بنابراین این امر آن را برای محیط کودک مناسب می کند.

بسیار خوب است که آن را با رنگ خاکستری یا سفید به عنوان پایه خنثی ترکیب کنید وتمرکز اصلی را بر رنگ اکر ایجاد کنید. با منسوجات بازی کنید، چند گل حلقه اضافه کنید و دیوارها را تزئین کنید.

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

رنگ اکر به عنوان یک نقطه کانونی

اگر علاقه شما به رنگ اکر شدید است و شما می خواهید با آن تمام اتاق راتزئین کنید، چیزی قابل توجه تر از از مبلمان نیست. حتی بهتر از آن، یک مبل مخملی است. همچنین تودوزی های پنبه ای یا پارچه ای بسیار خوب با رنگ اکر کار می کنند.

تنالیته هایی از رنگ های پر جنب و جوش را با چاپ های آبی و گلیم اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که با بقیه دکوراسیون هماهنگ هستند.

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

اکر با رنگ های دیگر

مکمل رنگ اکر

رنگ اکر به سادگی با هر رنگی همخوانی پیدا نمی‌کند و اگر بدون توجه به رنگ شناسی از آن استفاده کنید، احتمالا نتیجه خوبی نمی‌گیرید، باید بدانید که رنگ اکر در طیف خود از روشن تا قهوه‌ای و یا در ترکیب با صورتی چرک، خاکستری ملایم، خانواده‌ی آّبی و سیاه و سبز نتیجه خوبی می‌دهد و در کنار سایر رنگ‌ها اکثرا چیز جالبی نمی‌شود.

اکر و سیاه – رنگی خنثی است، اما زیبا، چشمگیر و پر زرق و برق است.

اکر و سبز – حتی اگر در ابتدا به نظر می‌رسد یک ترکیب عجیب و غریب است، اما اگر بتوانید تم صحیح را بدست آورید، یک محیط طبیعی با انرژی زیادی خواهید داشت. این یک ترکیب مناسب برای اتاق نشیمن، یا برای پاسیو و ایوان‌ها است، زیرا یک رنگ عالی برای دکوراسیون فضای باز است.

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

اکر و قهوه ای – این ها از یک خانواده هستند زیرا اکر در واقع همان قهوه ای است و رنگدانه های زرد زیادی دارد؛ بنابراین، آنها بسیار سازگار هستند و فضاهای گرم، ارگانیک و روستایی ایجاد می کنند.

در پاییز منزل خود را با این رنگ دکور کنید و خانه خود را به مکانی دنج تبدیل کنید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

دکوراسیون پاییزی با رنگ اکر چرا و چگونه؟

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار