نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیون
کد خبر: ۱۹۲۷۱۲
تاریخ انتشار: 2020 October 10    -    ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
مشاهده این که چگونه وسایل تزیینی کوچک می‌توانند تاثیرات بزرگ و قابل توجهی در طراحی داخلی فضای اتاق ایجاد کنند، همیشه باعث تعجب می‌شود. اما اگر به برخی نکات کلیدی در این مورد توجه نشود، یک اکسسوار کوچک می‌تواند طراحی داخلی یک مکان را به طور کامل تحت تاثیرات منفی قرار دهد.

نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیون«تابناک باتو» ـ یک وسیله تزیینی کوچک می‌تواند طراحی داخلی یک مکان را به طور کامل تحت تاثیرات مثبت یا منفی قرار دهد.

نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیون

وسایل تزیینی در دکوراسیون داخلی

مشاهده این که چگونه وسایل تزیینی کوچک می‌توانند تاثیرات بزرگ و قابل توجهی در طراحی داخلی فضای اتاق ایجاد کنند، همیشه باعث تعجب می‌شود. اما اگر به برخی نکات کلیدی در این مورد توجه نشود، یک اکسسوار کوچک می‌تواند طراحی داخلی یک مکان را به طور کامل تحت تاثیرات منفی قرار دهد. در این نوشتار از مجله دلتا به نکات استفاده از اکسسوار‌های متنوع خواهیم پرداخت که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در طراحی محیط اطراف خود تغییرات قابل توجهی ایجاد کنید.

محصولاتی که به صورت عمده تولید می‌شوند ارزان قیمت بوده و به راحتی در تمام فروشگاه‌های لوازم‌خانگی پیدا می‌شوند. اما قبل از خرید این محصولات اطمینان پیدا کنید که آیا واقعا می‌خواهید خانه خود را با این نوع اشیا پر کنید؟! زمانی که صحبت از اکسسوار‌های تزیینی می‌شود، یک وسیله با کیفیت و خاص نتیجه بسیار قابل توجه و تاثیرگذارتری از یک شی تزیینی که فراتر از قیمت خود ارزشی ندارد، خواهد داشت.

نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیون

اکسسوار‌هایی با ابعاد مناسب را انتخاب کنید

گاهی در برخی از خانه‌ها تزیینات عجیبی مانند قرار دادن یک تابلوی بزرگ روی یک دیوار کوچک را مشاهده می‌کنیم. توجه به ابعاد و تناسبات، در ایجاد یک خانه راحت تاثیرگذار بوده و جلوه زیباتری به محیط زندگی خواهد بخشید.

نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیون

تابلو در دکوراسیون

بافت‌ها و رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید

رنگ‌های خنثی برای مبلمان بزرگ انتخاب مناسبی به شمار می‌روند، اما اگر نمی‌خواهید فضایی تک رنگ و خسته‌کننده در خانه ایجاد کنید، کمی رنگ به این طراحی اضافه کنید. انتخاب اکسسوار‌های رنگی با بافت‌های متنوع روشی کاربردی و تاثیرگذار در ایجاد رنگ در دکوراسیون‌داخلی به شمار می‌رود. هم چنین می‌توانید از اکسسوار‌ها برای ایجاد کنتراست در طراحی خانه استفاده کنید.

نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیون

اکسسوار‌ها را به صورت لایه‌ای به کار ببرید

ابتدا وسایل تزیینی بزرگ را در تعداد کم به کار برده و سپس وسایل تزیینی متوسط و کوچک‌تر به کار برده شده و سعی شود تا تعادل موجود در فضا حفظ شود. گاهی قرار دادن چندین وسیله تزیینی کوچک در یک نقطه می‌تواند حس یک وسیله بزرگ را القا کند، اما فراموش نکنید که کمی فضای خالی برای تنفس در نظر بگیرید. نیازی نیست که تمام گوشه و کنار‌های یک اتاق با اشیا پر شود.


نکات استفاده از وسایل تزیینی در دکوراسیونمنبع: قطره

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار