خودسوزی وحشتناک یک خبرنگار
کد خبر: ۱۹۲۶۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 09    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
سردبیر یک وبسایت خبری روسیه پس از آتش زدن خود در مقابل دفتر وزارت کشور در شهر نیژنی نووگورود درگذشت. ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ظاهرا لحظه‌ای را نشان می‌دهد که خانم ایرینا اسلاوینیا در حالی که بر روی نیمکتی در مقابل دفتر وزارت کشور نشسته، خود را به آتش می‌کشد.

خودسوزی وحشتناک یک خبرنگار«تابناک باتو» در این ویدئو مردی برای خاموش کردن آتش به سمت او می‌دود، اما خانم اسلاوینیا سعی می‌کند که او را به عقب براند.

ایرینا اسلاوینیا قبل از مرگ در صفحه فیسبوک خود نوشت: من از شما می‌خواهم که فدراسیون روسیه را مسئول مرگ من بدانید.

مقامات تایید کرده‌اند که جسد او در حالی که سوختگی‌های شدید داشت، پیدا شده است.

اسلاوینیا دو روز پیش گفت که پلیس در جستجوی یافتن مدارکی در ارتباط با گروه طرفدار دموکراسی اوپن راشا (Open Russia) به آپارتمان او آمده و لپ تاپ‌ها، حافظه ها و موبایل او و همسرش را برده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه مرگ ایرینا اسلاوینیا که متاهل و دارای یک دختر بود را تایید کرده، اما هر گونه ارتباطی بین مرگ او و جستجوی آپارتمانش را رد کرده است.

ایرینا اسلاوینیا ، سردبیر وبسایت خبری کوزا پرس ( Koza Press) بود. این وبسایت روز گذشته در پی تایید خبر مرگ خانم اسلاوینیا از دسترس خارج شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
به تو چه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
4
2
چرا این موضوعات رو پخش میکنید مردم کم بدبختی و مصیبت دارن؟؟؟؟؟؟
همش اخبار بدبختی و نکبت و یاس و نا امیدی و حالا هم خودکشی و خودسوزی !!!
دنبال چی هستید ؟؟؟
چی میخوایید؟؟؟؟؟؟
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
7
"کمیته تحقیقات روسیه مرگ ایرینا اسلاوینیا که متاهل و دارای یک دختر بود را تایید کرده، اما هر گونه ارتباطی بین مرگ او و جستجوی آپارتمانش را رد کرده است."
چقدر اين نوع رفتار و مصاحبه ها برامون آشناست...
صمصام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
7
کمیته تحقیقات روسیه مرگ ایرینا اسلاوینیا که متاهل و دارای یک دختر بود را تایید کرده، اما هر گونه ارتباطی بین مرگ او و جستجوی آپارتمانش را رد کرده است... (خود گویی و خود تایید کنی ولادی پوت)
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار