رنگ موی صورتی نمادین سلبریتی مشهور
کد خبر: ۱۹۲۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 10    -    ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
جو جوناس برای بالا بردن سطح آگاهی درباره سرطان پستان در ماه صورتی، موهای خود را صورتی رنگ کرد و این رنگ موی جدید چند ماه بعد از این که همسرش سوفی ترنر، موهای او را به خاطر قرنطینه کوتاه کرد، صورت می‌گیرد.

رنگ موی صورتی نمادین یک سلبریتی

رنگ موی صورتی نمادین یک سلبریتیاختصاصی «تابناک با تو»؛ جو جوناس از اعضای گروه موسیقی جوناس برادرز برای بالا بردن سطح آگاهی درباره سرطان پستان در ماه صورتی، موهای خود را صورتی رنگ کرد و این رنگ موی جدید چند ماه بعد از این که همسرش سوفی ترنر، موهای او را به خاطر قرنطینه کوتاه کرد، صورت می‌گیرد.

جو جوناس و آگاهی بخشی درباره سرطان پستان

ماه آگاهی از سرطان پستان آغاز شد و جو جوناس با رنگ موهای خود با صورتی و انتشار آن در استوری اینستاگرامش حمایت خود را از این موضوع اعلام کرد. این ستاره پاپ 31 ساله نماد صورتی آگاهی از سرطان پستان را در پروفایل خود در شبکه اجتماعی اضافه کرد تا هیچ شکی درباره انگیزه موهای صورتی‌اش باقی نماند.

رنگ موی صورتی نمادین یک سلبریتی

ظاهر جدید او ماه‌ها بعد از اصلاح موهایش توسط صوفی ترنر همسر وی و ستاره بازی تاج و تخت صورت گرفته‌است. صوفی موهای جو را در دوران قرنطینه و وقتی دخترش ویلا را باردار بود کوتاه کرد. ویلا در 27 جولای به دنیا آمد.

جو در اینباره می‌گوید: همسرم این کار را انجام داد و حالا موهایم خیلی بهتر از چند هفته پیش  شده است، او احساس می‌کرد موهای سرم بیش از حد رشد می‌کند و توانایی تحمل آن را نداشت. اولینبار کمی از موهایم را از پشت کوتاه کرد و بعد متوجه شدم قسمتهایی از موهایم را در مکانهای اشتباهی از دست داده‌ام.

گفتنی است روبان صورتی یک باریکه پارچه‌ای صورتی رنگ، یا شکلی نمادین از روبانی صورتی است که با نماد بین‌المللی آگاهی‌بخش دربارهٔ سرطان سینه است. هدف این است که افراد نسبت به علائم و نشانه‌های سرطان پستان آگاه شوند هر سال از ۱ تا 31 اکتبر معادل با ۹ مهر تا ۹ آبان، ماه اطلاع‌رسانی جهانی سرطان پستان است

رنگ موی صورتی نمادین یک سلبریتی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
6
ممنون خبر خیلی مهمی بود !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار