کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعی
کد خبر: ۱۹۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 09    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
لیس مکزیک بقایای بدن یک مانکن مشهور گمشده را شناسایی کرد که ماه گذشته جسد وی در یک گور دسته جمعی با شش جسد دیگر در شمال مکزیک پیدا شده بود. به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، پلیس جسد «یسنیا آلوارادو»، مادر و مدل 24 ساله مکزیکی را پیدا کرد. او در 18 اوت مشغول خرید در«سيوداد أوبريجون»، سونورا  بود که تعدادی از افراد مسلح او را ربودند

کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعی

کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعیاختصاصی «تابناک با تو»؛ پلیس مکزیک بقایای بدن یک مانکن مشهور گمشده را شناسایی کرد که ماه گذشته جسد وی در یک گور دسته جمعی با شش جسد دیگر در شمال مکزیک پیدا شده بود.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، پلیس جسد «یسنیا آلوارادو»، مادر و مدل 24 ساله مکزیکی را پیدا کرد. او در 18 اوت مشغول خرید در«سيوداد أوبريجون»، سونورا  بود که تعدادی از افراد مسلح او را ربودند.

خانواده وی اظهار داشتند که اعضای این باند سعی در باجگیری از آنها داشت اما پس از چندی، باند مذکور ارتباطشان را با خانواده یسنیا متوقف کرد.

کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعی

در همین راستا بازرسان واحد مبارزه با آدم‌ربایی آژانس تحقیقات جنایی با حکم بازرسی از یک ملک در شهرداری سونورا در کاگامه یک گور دسته جمعی هفت نفره را کشف کردند. 

پلیس به خانواده مدل اطلاع داد که توانسته لباس یکی از دو زنی را که در قبر پیدا شده اند شناسایی کند. پلیس تأیید کرد که لباس متعلق به قربانی یسنیا است و آزمایشگاه اطلاعات علمی پزشکی قانونی یکسان بودن آزمایش DNA را تأیید کرد.

کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعی

کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعی

دادستانی عمومی سونورا گفت که بقای قربانی ششم به دلیل تجزیه کامل قابل شناسایی نیست و در این زمینه پلیس سه مظنون را در ارتباط با اجساد در محل دستگیر کرد و قاضی دستور بازداشت هر سه نفر را تا زمان روشن شدن موضوع صادر نمود.

شاهدان عینی به مقامات گفتند كه او مادر پسری پنج ساله، در بیرون از فروشگاهی در محله سونورا در آویس دل كاستیلو بود كه آدم‌ربایان با نقاب و هویت ناشناس وی را مجبور به سوار شدن به اتومبیل كرده و به سرعت فرار كردند.

به نقل از روزنامه‌های محلی  مادر این مدل، خانم «یدیرا ریورا»در روزهای پس از آدم ربایی  گفت که وی تماس‌های زیادی دریافت کرده که خواستار دریافت باج برای آزادی دخترش بوده‌اند.

کشف جسد مدل معروف در گور دسته‌جمعی

 خانواده مقتول دخترشان را خوش‌مشرب و اجتماعی توصیف کردند که دوست داشت اوقات خود را با دوستان بگذراند و در خانه با پسرش استراحت کند. وی در مارس 2019 با مدرک لیسانس مددکاری اجتماعی از دانشگاه مستقل سینالوا فارغ التحصیل شد.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
2
9
ما که از این چاله نه چیزی را دیدیم و نه چیزی را فهمیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار