نقش کاور مبلمان در دکوراسیون
کد خبر: ۱۹۲۳۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 06    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
ایجاد یک لکه هر چند کوچک روی مبلمان هم ممکن است دردسرهای بزرگی به دنبال داشته باشد. اگر مبل‌های منزل رنگ روشن داشته باشند، این معضل بزرگ‌تر خواهد بود. یکی از راه‌های جلوگیری از ایجاد این مشکلات، استفاده از پیراهن یا کاور مبلمان است که البته انتخاب آن کاملا سلیقه‌ای است. ما در این مطلب به این موضوع و چگونگی انتخاب یک پیراهن مناسب برای مبلمان منزل خواهد پرداخت.

نقش کاور مبلمان در دکوراسیون

نقش کاور مبلمان در دکوراسیون«تابناک با تو» - اگر به هر دلیل، امکان حفاظت از مبلمان وجود ندارد، می‌توانید از پیراهن مبل که قابلیت شست‌وشو دارند، استفاده کنید.

ایجاد یک لکه هر چند کوچک روی مبلمان هم ممکن است دردسرهای بزرگی به دنبال داشته باشد. اگر مبل‌های منزل رنگ روشن داشته باشند، این معضل بزرگ‌تر خواهد بود. یکی از راه‌های جلوگیری از ایجاد این مشکلات، استفاده از پیراهن یا کاور مبلمان است که البته انتخاب آن کاملا سلیقه‌ای است. ما در این مطلب به این موضوع و چگونگی انتخاب یک پیراهن مناسب برای مبلمان منزل خواهد پرداخت. همراه ما باشید.

کاور مبل چیست؟

در گذشته‌های نه چندان دور برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان منزل از پارچه‌های سفید استفاده می‌شد. مسلما این کار از نظر زیبایی شناسانه چندان ظاهر مناسبی به منزل نمی‌بخشید و فضا را نامرتب جلوه می‌داد. این روزها این پارچه‌های سفید، جایشان را به انواع کاور مبلمان داده‌اند، یعنی پیراهن‌های مخصوصی که برای مبلمان دوخته می‌شوند. این کاورها دقیقا مثل پیراهن روی مبلمان کشیده می‌شوند و حتی گاهی از پارچه مبل هم زیباترند، اما به شرط این که درست انتخاب کنید.

نقش کاور مبلمان در دکوراسیون

در انتخاب کاور مبلمان باید نکات زیادی را مورد توجه قرار داد. به عنوان مثال باید از انتخاب پارچه‌های ارزان قیمت و کم کیفیت پرهیز کرد، چرا که پس از شست‌وشو رنگ خود را از دست می‌دهند. یکی از تصورات اشتباهی که بیش‌تر مردم درباره کاور مبل دارند، این است که این پوشش صرفا برای محافظت از مبل به کار می‌رود، اما این درست نیست و کاور مبل باید از هر نظر ایده‌آل باشد. رنگ، تاثیرگذارترین عنصر در دکوراسیون داخلی است. بنابراین، رنگ انتخابی برای کاور مبلمان باید با رنگ فرش، پرده، دیوارها و وسایل منزل تناسب داشته باشد تا ظاهر منزل را تحت تاثیر منفی قرار ندهد.

نقش کاور مبلمان در دکوراسیون

کاور مبل به طور معمول در دو نوع پارچه‌ای و ژله‌ای عرضه می‌شود. نوع پارچه‌ای می‌تواند به مبل‌ها ظاهر متفاوتی بدهد و نوع ژله‌ای نرم و شفاف است.

نکات مهم در هنگام خرید کاور مبل

* از یک پارچه‌ محکم و قابل شستشو برای دوخت کاور مبل استفاده کنید.
* در انتخاب طرح و رنگ کاور در تناسب با دکوراسیون منزل دقت داشته باشید.
* روی راحت بودن نحوه پوشاندن کاور به مبل و در آوردن آن حساس باشید.
* توجه داشته باشید که کاورهای ژله‌ای در فصل گرما موجب ایجاد ناراحتی می‌شوند.
* کاورهای پارچه‌‌ای از مقاومت بالا و قابلیت شستشو برخوردارند.
* کاورهای زیپ‌‌دار به خاطر سادگی نحوه استفاده، گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند.

منبع: دلتا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
3
از کجا میتوانیم تهیه کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
1
از کجا تهیه کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
1
عالی از کجا تهیه کنیم شماره شو آدرس بدین
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
1
با سلام
ببخشید کاور مبل رو ما چه جوری می‌توانیم خریداری کنیم
یا با شما در ارتباط باشیم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
1
سلام من کاور مبل رنگ یاسی رو می خوام چطور میتونم خرید کنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار