کشف تار عنکبوت هم اندازه انسان در یک جنگل+عکس
کد خبر: ۱۹۲۳۶۰
تاریخ انتشار: 2020 October 06    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
ماموران اداره حفاظت از محیط زیست میزوری حین گشت زنی در جنگل یک تار عنکبوت بزرگ هم اندازه انسان پیدا کردند.

در حالی که هفته پیش پیداشدن یک موش غول پیکر غیرواقعی در یکی از کانال‌های فاضلاب کشور مکزیک پس از ادعای زنی محلی در مورد رویت موش بزرگ سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد به تازگی کشف یک تار عنکبوت بزرگ خبرساز شده است.

یکی از ماموران اداره حفاظت از محیط زیست ایالت میزوری هنگام گشت زنی در جنگل با این تار عنکبوت که هم اندازه انسان بود مواجه شد. این مامور که هویتش مشخص نشده این تار عنکبوت را در اطراف شهر «اسپرینگ فیلد» در میزوری پیدا کرد.

کشف تار عنکبوت هم اندازه انسان در یک جنگل+عکس

این تصویر پس از آنکه در صفحه فیسبوک اداره حفاظت از محیط زیست میزوری منتشر شد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. کارشناسان اداره حفاظت از محیط زیست میزوری با انتشار این عکس از مردم خواستند تا مراقب تار‌های عنکبوت باشند؛ چرا که این تار‌ها می‌توانند به مهار جمعیت حشرات و تعادل نگه داشتن آن در باغ‌ها و پارک‌ها کمک کند.

انتشار این تصویر با گمانه زنی‌های کاربران همراه بود. بنا به ادعای برخی کاربران این تار متعلق به نوعی عنکبوت بافنده است که بخاطر الگو‌های پیچیده بافت خود معروف است. بنا به باور این کاربران این تار، چون بین دو درخت کشیده شده بزرگ به نظر می‌رسد. همچنین برخی از کاربران تحسین خود را بابت هنر عنکبوت ابراز داشتند. برخی از کاربران نیز آن را بسیار دلهره آور دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تصور کنید یک نفر در تاریکی شب در میان چنین تار عنکبوتی گیر کند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار