مرگ طراح محبوب سلبریتی‌ها بر اثر بیماری سخت
کد خبر: ۱۹۲۲۶۱
تاریخ انتشار: 2020 October 05    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کنزو تاکادا طراح و‌ مالک برند کنزو بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در پاریس درگذشت. آقای تاکادا ۸۱ سال داشت. به گزارش بی‌بی‎‌سی او اولین طراح ژاپنی بود که در فرانسه با بقیه طراحان در صحنه‌های مد پاریس به رقابت تنگاتنگ پرداخت و مشهور شد.

طراح محبوب سلبریتی‌ها بر اثر کرونا درگذشت

طراح محبوب سلبریتی‌ها بر اثر کرونا درگذشتاختصاصی «تابناک با تو»؛ کنزو تاکادا طراح و‌ مالک برند کنزو بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در پاریس درگذشت. آقای تاکادا ۸۱ سال داشت. به گزارش بی‌بی‎‌سی او اولین طراح ژاپنی بود که در فرانسه با بقیه طراحان در صحنه‌های مد پاریس به رقابت تنگاتنگ پرداخت و مشهور شد.

 

طراح محبوب سلبریتی‌ها بر اثر کرونا درگذشت

کارهای او‌ اولین بار وقتی به چشم آمد که مجلهElle  در ژوئن ۱۹۷۰ یکی از طراحی‌های او را کاور مجله‌اش کرد. کنزو برای سلبریتیهای مطرح جهانی از جمله سلناگومز، بیانسه و ریهانا هم لباس طراحی کرده بود.

کنزو تاکادا، رئیس افتخاری فدراسیون مد آسیا در ژاپن متولد شد و در سال 1965 برای تحصیل در زمینه طراحی مد به پاریس نقل مکان کرد و در سال 1970 اولین فروشگاه خود را با نام «جانگل‌گبز» افتتاح کرد و اولین نمایش مد خود را در گالری ویویان انجام داد.

طراح محبوب سلبریتی‌ها بر اثر کرونا درگذشت

در سال 1993 کنزو تاکادا مجبور شد خانه را به طور رسمی ثبت کند تا بتواند مجموعه های خصوصی خود را که در آن زمان جهانی شده بودند بفروشد. تاکادا در سال 1999 بازنشسته شد و آخرین نمایش او در زنیت در پاریس با حضور 4000 نفر برگزار شد. در سال 1994 ، کنزو تاکادا "پونت نوف" را در پاریس برای جشن تابستان با گل تزئین کرد و 32000 گل به کار برد.

 

طراح محبوب سلبریتی‌ها بر اثر کرونا درگذشت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار