هنرمندی که بالأخره ثابت کرد شاهدخت است
کد خبر: ۱۹۲۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 04    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
آلبرت که شش سال پیش به نفع پسرش فیلیپ از سلطنت کناره گیری کرد، با ادعای بوئل وارد یک درگیری قضایی طولانی مدت شد. بوئل علاوه بر اینکه به عنوان یک شاهدخت شاهزاده خانم شناخته می‌شود، نام خود را تغییر می‌دهد تا به نام خانوادگی پدرش «ساکس-کوبورگ» اضافه شود.

بازیگری که بالأخره ثابت کرد شاهدخت است

بازیگری که بالأخره ثابت کرد شاهدخت استاختصاصی «تابناک با تو»؛ سرانجام پس از یک نبرد حقوقی که یک هنرمند بلژیکی به نام «دلفین بویل» به مدت هفت سال برای اثبات این که پادشاه سابق بلژیک آلبرت دوم پدر او است، بالاخره او با حکم دادگاه عنوان شاهدخت را به دست آورد. و حالا به معنای واقعی کلمه موفقیت خود را تاج گذاری کرده‌است.

وکیل بویل در بیانیه ای گفت، دادگاه تجدیدنظر پس از آزمایش DNA از پادشاه سابق به بویل 50 ساله لقب «شاهزاده خانم بلژیک» را اعطا کردوی افزود:موکلش از نتیجه کاملاً راضی است.

با اسکن DNA در ژانویه مشخص شد که آلبرت دوم پدر بویل است و به دادخواست «اثبات پدر بودن» که بویل تشکیل داده بود پایان داد.

آلبرت که شش سال پیش به نفع پسرش فیلیپ از سلطنت کناره گیری کرد، با ادعای بویل وارد یک درگیری قضایی طولانی مدت شد. بویل علاوه بر اینکه به عنوان یک شاهدخت شاهزاده خانم شناخته می‌شود، نام خود را تغییر می‌دهد تا به نام خانوادگی پدرش «ساکس-کوبورگ» اضافه شود. دخترش جوزفین و پسرش اسکار نیز یک عنوان سلطنتی دریافت می‌کنند، همراه با اینکه آنها را اعلیحضرت سلطنتی می‌خوانند. وکلای بویل گفتند: «این پیروزی در نبرد هرچند دادگاه هیچ کاری نمیتواند انجام بدهد تا عشق به پدر را بازگرداند، اما حس عدالت را منتقل می کند.»

 حکم دادگاه قرار بود که در 29 اکتبر صادر شود اما با کمال تعجب زودتر از موعد مقرر صادر شد.

به گزارش یورونیوز، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ شایعاتی مبنی بر این که پادشاه وقت بلژیک فرزندی از یک رابطه نامشروع داشته در رسانه‌های بلژیک منتشر شد. این ادعا باعث رسوایی بزرگی برای خاندان سلطنتی در آن سال‌ها گردید و به تفرقه میان جامعه فرانسوی‌زبانان و فلاماندی‌های بلژیک دامن زد. فرانسوی‌زبان‌های بلژیک می‌گفتند این موضوع شایعه‌ای است که فلاماندها برای تضعیف خاندان سلطنتی ساخته‌اند.

دلفین بوئل، زن مجسمه ساز بلژیکی در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ انجام داد مدعی شد که شاه آلبرت پدر بیولوژیك اوست. او می‌گفت که حاصل رابطه جنسی شاه پیشین با زنی غیر از همسرش بوده و بنابراین آلبرت دوم پدر بیولوژیک اوست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
5
0
البته از نظر ادیان ابراهیمی فرزند نا مشروع منتسب به پدر و مادرش نمی شود و از آنها ارث هم نمی برد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار