بازآفرینی لباس‌های ملکه الیزابت دوم انگلستان در سریال تاج
کد خبر: ۱۹۲۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 03    -    ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مجموعه تلویزیونی تاج the crown که برای شبکه نتفلیکس تهیه شده است داستان زندگی ملکه الیزابت دوم انگلستان را از زمان عروسی خود در سال ۱۹۴۷ تا به امروز نمایش می‌دهد. طراح لباس سریال تلویزیونی تاج لباس‌های ملکه الیزابت دوم از لباس عروسی گرفته تا لباس تاجگذاری، دامن‌های ابریشمین و کت‌های رنگارنگ را بازآفرینی کرده است.
ملکه الیزابت

بازآفرینی لباس‌های ملکه الیزابت دوم انگلستان در سریال تاج«تابناک باتو» مجموعه تلویزیونی تاج the crown که برای شبکه نتفلیکس تهیه شده است داستان زندگی ملکه الیزابت دوم انگلستان را از  زمان عروسی خود در سال ۱۹۴۷ تا به امروز نمایش می‌دهد. طراح لباس سریال تلویزیونی تاج لباس‌های ملکه الیزابت دوم از لباس عروسی گرفته تا لباس تاجگذاری، دامن‌های ابریشمین و کت‌های رنگارنگ را بازآفرینی کرده است.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به بهترین لباس‌های ملکه الیزابت دوم که در این سریال نشان داده شده است.

۱-  لباس عروسی ملکه الیزابت در سال ۱۹۴۷ که از ابریشم و مروارید ساخته شده بود.

۲- تور کشورهای مشترک‌المنافع سال ۱۹۵۲ در کنیا؛ ملکه الیزابت یک پیراهن خالدار با کیف و کفش‌های پاشنه‌بلند سفید پوشیده بود.

۳- ملکه الیزابت در بسیاری از اپراهایی که حضور می‌یافت لباس بلند ابریشمین سفید و شال خز با تاجی بر سر می‌پوشید. 

۴- در دهه ۱۹۵۰ ملکه الیزابت اغلب کت‌های خز می‌پوشید. البته او به‌تازگی اعلام کرده که دیگر از کت‌های خز حیوانات استفاده نمی‌کند.

۵- ملکه در مراسم تاجگذاری در سال ۱۹۵۳ یک پیراهن سفید کلاسیک به همراه زیورآلاتی مختصر پوشیده بود. تنها تفاوت در لباس واقعی با لباس این مجموعه تلویزیونی در تاج ملکه است.

۶- در سال ۱۹۵۷ ملکه الیزابت دوم روی صفحه تلویزیون ظاهر شد تا به جهانیان کریسمس را تبریک بگوید.

۷- ملکه در سفر به غنا در سال ۱۹۶۱ برای نشان دادن حمایت خود از ملتش با رئیس جمهور کوامه نکروما رقصید که بسیار هم خبرساز شد. او در این مهمانی یک لباس ابریشمین سفید به همراه دستکش‌های بلند پوشیده بود.

۸- پس از فاجعه آبرفان در ۱۹۶۶ که براساس گزارش‌ها یکی از بزرگ‌ترین پشیمانی‌های دوران سلطنت ملکه الیزابت دوم است، در بازدید از این شهر یک کت چهاردگمه قرمز پوشید.

۹- در مراسم اعطای نشان به پرنس چارلز در ۱۹۶۹، ملکه یک کت با یقه‌ای بلند و کلاه پوشیده بود که انتخابی بسیار مدرن محسوب می‌شد.

۱۰- در سفر ایالتی به فرانسه در ۱۹۷۲، ملکه یک کت چاپی سفید و آبی و کلاهی متناسب با آن پوشیده بود و کیف دستی آبی‌رنگی به دست داشت. 

همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سنگ نشیم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار